اقتصادی

مشمولان سهام عدالت برای دیدن سبد سهام‌شان چکار کنند؟

ویرایش اطلاعات برای بقیه سیستم دادگستری در وب سایت WWW.SAMANESE.IR امکان پذیر نیست. اما برای دسترسی به وب سایت WWW.SAHAMEDALAT.IR و مشاهده کیف پول آنها ، این افراد باید شماره موبایل خود را به نام خود داشته باشند. در همین رابطه ، معاون رئیس شرکت مرکزی سپرده‌گذاری و تسویه وجوه توضیحاتی را ارائه داد.

در مصاحبه با خبر فوری ، علیرضا مهیار تأکید کرد که شماره تلفن همراه شخص باید براساس کد ملی شخص باشد و اظهار داشت: یک شماره جدید بدهید که با کد ملی مطابقت داشته باشد.

وی ادامه داد: به محض ورود افراد به شماره ، از سیستم پرس و جو اطلاع داده می شود و پس از 24 ساعت در صورت مثبت بودن پرسشنامه ، به آنها اطلاع داده می شود که مشکل برطرف شده و سپس می توانند با شماره جدید وارد شوند. در همین راستا ، 1.3 میلیون نفر در سه هفته گذشته به تلفن های همراه روی آورده اند. البته متقاضیان می توانند با شماره 1569 تماس بگیرند و سوالی بپرسند.

براساس این گزارش ، فقط کسانی که حق کسب سهام را دارند می توانند نمونه کارهای خود را در وب سایت WWW.SAHAMEDALAT.IR مشاهده کنند ، زیرا قبلاً روش صحیح مدیریت سهام خود را انتخاب کرده اند.

انتهای پیام