اقتصادی

قیمت نفت نزولی ماند – خبر فوری

قیمت نفت در تجارت آسیا پس از انتشار گزارش استخدام ایالات متحده در روز جمعه به شدت افزایش نیاورد ، و این باعث شک و تردید در مورد بهبود تقاضا از بزرگترین اقتصاد جهان شد.

به گزارش خبر فوری ، بورس کالاهای تجاری مستقر در نیویورک پس از افت 1.1 درصدی روز پنجشنبه ، حدود 41 دلار معامله کرد. طبق آماری که دیروز منتشر شد ، تعداد آمریکایی هایی که متقاضی بیمه بیکاری هستند در هفته گذشته تغییر نکرده است. با توجه به اطلاعات ، پیشرفت های اشتغال متوقف شد و با افزایش رشد ویروس Corona ، رکود اقتصادی کاهش یافت.

با این حال ، قیمت نفت کاهش قابل توجهی در ذخایر نفت ایالات متحده در یک مسیر رشد هفتگی کند داشته است. تصمیم اوپک پلاس برای کاهش مصرف از ماه آینده و افزودن حداقل یک میلیون بشکه در روز ، تاثیری در قیمت عرضه نفت ندارد. همانطور که روز چهارشنبه در جلسه کمیته نظارتی اوپک پلاس تصمیم گرفت ، کاهش تولید 9.7 میلیون بشکه برای یک روز دیگر تمدید نخواهد شد. به گفته وزیر انرژی عربستان ، از ماه آگوست میزان عرضه این تولید کنندگان از 7 ماه 7.7 میلیون بشکه در روز کاهش می یابد ، اما کاهش بیشتر تولید به دلیل کشورهایی که در ماههای اخیر تعهدات خود را برآورده نکرده اند ، پیش بینی می شود. تولید را تا حد بیشتری جبران و کاهش می دهد.

پس از بازیابی یک شرط رکورد در ماه آوریل ، نفت از ابتدای سال گذشته در یک منطقه تجاری محدود تجارت کرد. همه گیر ویروس تاج در بسیاری از نقاط جهان شیوع دارد و آژانس بین المللی انرژی ، اداره اطلاعات انرژی ایالات متحده و اوپک نسبت به ماه گذشته نسبت به افزایش مصرف نفت بدبین هستند.

مایکل مک کارتی ، استراتژیست اصلی بازار CMC Markets گفت: “قیمت نفت بالاتر از بهبود اقتصادی است و من امیدوارم که آن را اصلاح کند.”

تحویل غرب تگزاس در ماه آگوست با رشد 0.1 درصدی از 40.78 دلار در هر بشکه ، که از ابتدای هفته 0.6٪ رشد داشته است.

در ماه سپتامبر ، نفت Brent در هر بشکه 43/43 دلار با ثبات بود که از ابتدای هفته 0.3 درصد رشد داشته است.

بلومبرگ خاطرنشان كرد: گروه گلدمن ساكس اظهار داشت كه بهبودی در مصرف روغن به دلیل افزایش شیوع كرونا ویروس در ایالات متحده تضعیف می شود. نرخ رشد روزانه از 125،000 بشکه در روز در سه هفته اول ژوئن به 50،000 بشکه در روز کاهش یافته است. اما سیتی گروپ خوشبین تر بود و در سه ماهه سوم سال جاری چشم انداز ناخالص برنت از 4 دلار به 43 دلار افزایش یافت.

انتهای پیام