اقتصادی

نوبخت: همسان سازی حقوق بازنشستگان و مشاغل از آنلاین ۹۹ اجرایی می‌شود

رئیس برنامه و برنامه ریزی بودجه از اجرای طرح یکسان سازی حقوق بازنشستگان و مشاغل از اکتبر سال 1999 به بعد خبر داد.

به گزارش خبر فوری ، محمدباقر نوبخت ، رئیس سازمان برنامه و بودجه ، صبح چهارشنبه در حاشیه جلسه کابینه اظهار داشت: این تطبیق اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تطبیق حقوق طبق جدول تهیه شده انجام می شود خاطرنشان کرد: وی از بازنشستگان مختلفی دعوت کرد تا در این زمینه به عنوان مشاور و افراد مورد علاقه ، پشتیبانی فکری در این زمینه ارائه دهند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: انشاءالله اصلاحات احکام را اول آنلاین انجام دهیم تا همسان سازی 90 درصد حقوق کارمندان به نفع بازنشستگان باشد. بنابراین این ماههای اوت و سپتامبر برای کارمندان سازمان برنامه و بودجه روزهای دشواری خواهد بود تا بتوانند بودجه لازم را برای یکسان سازی حقوق بازنشستگان فراهم کنند.

نوبخت تأکید کرد: در کنار اجرای طرح یکسان سازی حقوق بازنشستگان و کارگران ، افزایش حقوق بازنشستگی از اوایل اکتبر تا پایان ماه با افتخار اعمال خواهد شد زیرا ما افرادی محترم را بازنشسته می کنیم که در خدمت جوانان و سلامت خود هستند و به کشور خدمت می کنند. آنها یک پیشنهاد ارائه دادند و امروز ما باید به مهربانی بازنشستگان عزیزمان پاداش دهیم.

وی افزود: همچنین از این ماه تا ماه آینده یک اقدام دیگر با سازمان برنامه و بودجه باید انجام شود تا قبل از اکتبر سال 1998 همه ما بازنشستگان بازنشستگی را بگیریم و نتوانستیم کمک هزینه را بپردازیم. بیایید بپردازیم در همین حال ، ما باید روز سه‌شنبه ، به ویژه با توجه به آنچه آنها تقاضای پزشکان و پرستاران گرانبها را می‌دانند ، به یک اقدام دیگر خاتمه دهیم و اعتقاد داریم که ما نیز در این زمینه اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام