اقتصادی

جزئیات پرداخت وام مسکن به بازنشستگان

جزئیات پرداخت وام مسکن به بازنشستگان

مدیرکل بانک رفاه کارگران گفت: به افراد بی خانمان تسهیلات مسکن برای رفاه بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی پرداخت می شود.

به گزارش خبر فوری ، اسماعیل اللهگانی با اشاره به بانک رفاه کارگران ، در جلسه با کمیته راهبری بازنشستگی تأمین اجتماعی گفت:
وی افزود: براساس برنامه های اولیه وزارت مسکن و شهرسازی باید زمین لازم را تأمین کند و بانک رفاه کارگران با حمایت و مساعدت سازمان تأمین اجتماعی تسهیلاتی را برای بازنشستگان بی خانمان فراهم می کند تا مسکن این افراد را تأمین کند. مردم “.
وی با توجه به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به بازنشستگان و مستمری بگیران ، در توضیح موارد زیر اظهار داشت: سال گذشته تعداد تسهیلات قرض الحسنه برای این گروه مشتری از 230 میلیارد به 2230 میلیارد تن افزایش یافت و به دلیل رواج تاج نیاز به حفظ ویروس و سلامتی. 330،000 نصب بصورت غیر حضوری و حضوری پرداخت شد.
وی افزود: پرداخت این میزان تسهیلات مفقود شده برای بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی بدون اینکه به شعب بانکی هدایت شود ، یک اتفاق بی نظیر در سیستم بانکی است و برای تهیه زیرساخت ها و سیستم های لازم فناوری اطلاعات ، غایب است. پرداخت در سال ”
اللهگانی تأکید کرد: با وجود همه مشکلات و فشارهای کاری ، علاوه بر پرداخت های عیدن ، در روزهای پایانی سال گذشته ، این بانک موفق به پرداخت وجه برای تساوی حقوق بازنشستگی به حساب آنها شده است که حاصل کار جمعی است. “و مشارکت وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، سازمان تأمین اجتماعی ، انجمن مستمری بگیران و بانک.
در این نشست ، بیات ، رئیس مرکز بازنشستگی تأمین اجتماعی نیز گفت: “در شرایط خاص که ویروس کرونا فوران کرده است ، ارائه فرصت پرداخت شخصاً تسهیلات کمک شایانی به حفظ سلامت بازنشستگان کرده است.”
وی افزود: سال گذشته پرداخت تسهیلات غیرحضوری ، پرداخت به موقع عیدی به بازنشستگان و مستمری بگیران و پرداخت مابه التفاوت حقوق برابر در روزهای پایانی سال گذشته از مهمترین خدمات بانک رفاه کارگران بود که موجبات شادی را فراهم آورد. و رضایت. “بودند.
انتهای پیام