اقتصادی

خودروهای عمومی رایگان گازسوز می شوند/توزیع گازمایع و نفت سفید بصورت الکترونیکی

خبر فوری / کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد از آتش گرفتن وسایل نقلیه عمومی و توزیع الکترونیکی گاز مایع و نفت سفید مایع در استان خبر داد.

روزنامه نگاران “لطف الله مسعودی” در جلسه عصر چهارشنبه 28 مرداد با اشاره به گاز زدایی رایگان وسایل نقلیه عمومی ، افزود: دارندگان وسایل نقلیه عمومی می توانند با مراجعه به سایت newtejaratasan.niopdc.ir و با استفاده از این گزینه ثبت نام کنند و از تجهیزات CNG استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: کار سوختن بنزین بر روی وسایل نقلیه عمومی در استان در حوالی یاسوج ، شرف آباد ، ایران خودرو انجام می شود و اولویت به وسایل نقلیه عمومی است که قبلاً ثبت شده اند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در استان های کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: 28 ایستگاه CNG در استان با 31 هزار و 910 متر مکعب در ساعت وجود دارد.

مسعودیک با اشاره به اینکه بیش از 50 درصد ظرفیت CNG استان خالی و بلااستفاده است ، افزود: ما در حال ساخت 6 ایستگاه CNG جدید در استان هستیم و ایستگاه باشت این هفته در هفته دولت راه اندازی می شود و دوم این سال و چهار سایت دیگر با پیشرفت فیزیکی اندک است. آنها در حال ساختن هستند

وی با توجه به ثبت نام الکترونیکی گاز مایع که از 11 اوت آغاز می شود ، ادامه داد: در حال حاضر بیش از 100 عامل توزیع گاز طبیعی در روستا و عشایر استان سمات شناسایی شده است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: ما 3 تسهیلات برای فروش گاز طبیعی مایع پاتاوه ، شهرستان دناکو ، سراباته ، شهرستان بویراحمد و شهرستان چرام ، شهرستان بهبهان ، استان خوزستان ، گزجه داریم. ، نورآباد و نورآباد. همچنین جلد.

مسعودی تأکید کرد: از مزایای این طرح این است که به جامعه هدف اجازه دهیم سهمیه واقعی دریافت کنیم ، سهمیه ماهانه را به چهار سیلندر افزایش دهیم ، جامعه مورد نظر را با قیمت واقعی دریافت کنیم و از انحراف گاز مایع جلوگیری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: کاندیداهای روستایی و استانی در استان می توانند برای “دریافت فرآورده های نفتی” برای ثبت نام ثبت نام کنند.

مدیران شرکت توزیع ملی فرآورده های نفتی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای یک طرح توزیع الکترونیکی نفت سفید در استان خبر داد و گفت: یکی از مزایای این طرح دریافت سهمیه واقعی و قیمت خالص برای جامعه هدف است که متقاضیان می توانند از سیستم جمع آوری فرآورده های نفتی استفاده کنند. دادن.

مسعودی افزود: حدود 200 عامل در حال توزیع سوخت نفت سفید در زمستان به ساکنان و عشایر استان هستند.

وی ادامه داد: امیدواریم مردم استان بویژه مناطق تحت نظارت از اول شهریور سوخت زمستانی خریداری کنند تا در فصل سرما تاخیری نداشته باشند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در استان های کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون اپراتورها و بهره برداران پمپ بنزین های استان هیچ موردی از کروناویروس گزارش نکرده اند.

انتهای پیام