اقتصادی

بهترین خودروهای شاسی بلند ۲۰۲۰

خودروهای اروپایی امسال حضور پررنگی در 10 کامیون برتر امسال دارند.

وسایل نقلیه چرخ دار در بین مصرف کنندگان محبوبیت بیشتری پیدا می کنند و تقریباً در هر کشور دنیا سهم وسایل نقلیه خریداری شده به طرز چشمگیری افزایش یافته است. رتبه های زیر با توجه به معیارهای مختلفی از جمله قیمت ، مشخصات فنی ، ظاهر و فروش جهانی دسته بندی می شوند.

1- استون مارتین DBX

یکی از جدیدترین خودروهای تولید شده توسط برند معروف انگلیسی استون مارتین است که وزن آن 2.3 تن وزن دارد و 1.68 متر ارتفاع دارد. این اتومبیل دارای یک موتور هشت لیتری چهار لیتری است.

2- بنتلی بنتایا

نماینده دیگر انگلیس در این لیست در حال حاضر یکی از گرانترین خودروهای شاسی بلند جهان است ، اما در عین حال به دلیل راحتی و امکانات لوکس ، شهرت خوبی در بین خریداران کسب کرده است.

3- Range Rover SVA

این خودرو بیشتر برای استفاده در جاده ها است و می تواند در شرایط آب و هوایی کار کند. این اتومبیل دارای یک موتور هشت لیتری پنج لیتری است.

4- لامبورگینی اوریوس

یکی از محبوب ترین محصولات تولید شده توسط سازنده ایتالیایی لامبورگینی است که طی 3.6 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می رسد.

5- بولداگ لندرور

این اتومبیل مجهز به موتور هشت سیلندر هشت لیتری است و مهمتر از همه این قابلیت را دارد تا از موانعی عبور کند که توسط طرفداران خارجی ترجیح داده می شود.

6- مرسدس AMG G63

مرسدس G کلاس یکی از کلاس های گران قیمت این راننده آلمانی است ، اما به لطف ویژگی ها و ظاهر جذاب آن ، در تمام دنیا بسیار خوب فروخته است.

7- رولزرویس کالینان

اگرچه رولز رویس به ندرت از وسایل نقلیه با چرخ های بلند استفاده می کند ، اما اکنون با موتور 12 سیلندر 6.8 لیتری یکی از قدرتمندترین وسایل نقلیه جاده ای جهان است.

8- BMW X7M50I

در حال حاضر این بزرگترین وسیله نقلیه با چرخ بلند BMW است و حداکثر شش مسافر دارد.

9 مرسدس AMG JLS

این خودرو از یک موتور چهار سیلندر چهار لیتری برخوردار است و در 4.2 ثانیه می تواند به 100 کیلومتر در ساعت برسد.

10. لندرور مدافع

این اتومبیل با قیمت 160،000 قیمت دارد و از یک موتور 8 سیلندر 6.2 لیتری استفاده می کند.

انتهای پیام