اقتصادی

بنزین سوپر و یورو ۴ همچنان در اهواز کیمیاست!

خبر فوری/خوزستان عضو هیئت مدیره انجمن جایگاه‌های سوخت کشور با بیان اینکه حتی یک قطره بنزین سوپر و یورو 4 در کلانشهر اهواز توزیع نمی‌شود، گفت: شرکت توزیع کننده فرآورده‌های نفتی در کشور اقدامات زیادی انجام داده است. نظارت بر. و استان خوزستان بر اساس مصوبه کمیسیون دولتی برای توزیع در کلانشهر اهواز بنزین یورو 4 و سوپر بنزین توزیع می کنند اما این اتفاق نمی افتد.

ابراهیم الباجی در گفت وگو با خبر فوری، درباره علت عدم توزیع بنزین یورو 4 و سوپر در پمپ بنزین های کلانشهر اهواز اظهار کرد: حدود 5 ماه است که حتی یک قطره بنزین سوپر و یورو 4 هم نیامده است. توزیع در کلانشهر اهواز.

وی افزود: نظارت های زیادی از سوی شرکت پخش فرآورده های نفتی در کشور و استان خوزستان انجام شده است که طبق قانون، بنزین یورو 4 و بنزین سوپر حداقل در جایگاه های سوخت کلانشهر اهواز توزیع می شود. تصویب هیئت مدیره، اما این اتفاق نمی افتد.

یکی از اعضای هیات مدیره انجمن جایگاه‌های سوخت کشور گفت: مسئولان ملی پخش فرآورده‌های نفتی از چند روز گذشته صحبت‌هایی را مطرح کردند که بنزین یورو 4 و سوپر در 8 شهر اصلی کشور توزیع می‌شود، اما لازم است. وی گفت: حتی یک قطره بنزین یورو 4 و سوپر در اهواز وجود ندارد و توزیع نشده است.

الباجی گفت: بنزین یورو 4 و سوپر باید از پالایشگاه اراک به اهواز وارد و توزیع شود اما با وجود نظارت ها گفته می شود بنزین از آن پالایشگاه به اهواز ارسال نمی شود بنابراین چیزی برای توزیع وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه امروزه تنها بنزین معمولی در پمپ بنزین های خوزستان وجود دارد و این معضل علاوه بر اینکه برای خودروها مشکل ساز است اغلب باعث آلودگی هوا می شود، ادامه داد: پیش از این روزانه یک میلیون و 200 هزار لیتر بنزین 4 یورویی فروخته می شد. کلان شهر اهواز در گذشته تقسیم بندی شده بود اما اکنون 5 ماه از وقوع چنین اتفاقی می گذرد.

یکی از اعضای هیات مدیره انجمن جایگاه داران کشور گفت: توزیع 4 یورو بنزین در کلانشهر اهواز مصوبه شورای حاکمیتی است و باید مانند 7 کلانشهر دیگر در کلانشهر اهواز توزیع شود. کشور است و متأسفانه متوقف شده است.»

انتهای پیام