کسب و کار خبر فوری

مهمترین مزایای کفپوش سه بعدی خودرو چیست؟

همه ما به پاکیزگی اهمیت می دهیم. به عنوان صاحب خودرو، باید سعی کنید آن را تمیز و مرتب نگه دارید. تمیزی خودرو فقط به ظاهر آن مربوط می شود که در صورت رعایت نشدن مشکلات فنی هم وارد می شود.

از طرف دیگر، شخصی که صاحب یک ماشین کثیف است فکر می کند که طراحی ماشین نشان دهنده شخصیت ماست. آیا می توانید تصور کنید که این ماشین چگونه رانندگی می کند؟

یکی از آلوده ترین قسمت های ماشین کف است. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا با نحوه شستشوی کف ماشین آشنا شوید. برای خرید پراید کفپوش یا مدل های دیگر می توانید به بهنکون مراجعه کنید.

مانند تمام محصولات دیگر، کفپوش های سه بعدی خودرو نیز مزایا و معایب خود را دارند. این مقاله به شما در خرید کفپوش سه بعدی کمک می کند.

همچنین با دانستن این مزایا و معایب، می توانید افراد را هدایت کنید و بهتر برای خودرو برنامه ریزی کنید. خودتان را انتخاب کنید و یک خرید موفق داشته باشید. به همین دلیل است که ما این مزایا و معایب را در زیر فهرست کرده ایم. همچنین برای خرید کفپوش میتوانید به فروشگاه بهنیکان مراجعه کنید.

مزایای کفپوش سه بعدی چیست؟

این مدل کف خودرو را می توان یکی از گران ترین و زیباترین کفپوش ها دانست. یک کفپوش سه بعدی می تواند زیبایی و جلوه ای منحصر به فرد را برای خودرو به ارمغان بیاورد.

از آنجایی که این تشک ها بر اساس تکنولوژی ساخت سه بعدی ساخته شده اند، ظاهری زیبا و شکیل دارند و زیبایی این خودرو را منعکس می کنند.

کفپوش سه بعدی این پتانسیل را دارد که بر بسیاری از چالش های طراحی سنتی غلبه کند، یعنی دستگاه هایی که به راحتی روی زمین می لغزند.

همانطور که در بالا ذکر شد، این نوع کف در کف دستگاه قالب گیری می شود و بنابراین حرکت نمی کند.

نکات اصلی پوشش کف برای این نوع خودروها به شرح زیر است:

1) در دسترس بودن رنگ ها و مدل های مختلف برای انواع وسایل نقلیه

۲) فضای کافی مانند تخته کف ایجاد کنید

3) استفاده از پلیمرهای پلاستیکی مخصوص در تولید این محصول.

4) به لطف استفاده از مواد جامد در ساخت کفپوش ها، ظاهر آنها در تابستان تغییر نمی کند.

5) این محصول در زمستان کپک نمی زند

6) استفاده از مواد PVC مرغوب در ساخت این نوع کفپوش ها.

7) ساختار بزرگ و منظمی دارند

8) این محصول به راحتی تمیز می شود

9) رطوبت و کثیفی کفش های راننده و سرنشین به راحتی از طریق لایه سه بعدی پاک می شود. ماشین کثیف نیست، داخل ماشین کثیف نیست.

10) شجاعت سر خوردن.

11) فضای داخلی خودرو جدا از شستشو، خاص است.

چگونه کف سه بعدی خودرو را تمیز کنیم؟

برای شستشوی کف خودرو دو گزینه وجود دارد.

اگر نمک روی زمین نشست، روش خاص خود را برای تمیز کردن آن دارد.

ابتدا دستکش مناسب بپوشید.

برای تمیز کردن زمین از برس یا پارچه استفاده نکنید. بعد از این مرحله سطح را با برس یا اسفنج تمیز کنید. مواد پیچیده و آلاینده های سنگین می توانند باعث کاهش مقاومت شوند.

بعد از چند دقیقه دوباره کف را با صابون تمیز کنید. البته برای تمیز کردن این مرحله می توانید از صابون استفاده کنید.

می توانید محتوای خود را با هم ترکیب کنید. برای این منظور توصیه می کنیم صابون مایع را با یک قاشق غذاخوری سرکه سفید و دو فنجان آب گرم مخلوط کنید. پایه را 3 بار در پارافین داغ آغشته کنید و کنار بگذارید تا خشک شود.

در نهایت سطح فوم را با یک پارچه تمیز و خشک پاک کنید تا رطوبت کاملا از بین برود و کف ماشین شما تمیز بماند.

برای از بین بردن بوی سرکه از اسپری مخصوص استفاده کنید. علاوه بر این، کف باید در شب خشک شود.

اما اگر می خواهید جوراب های خود را بردارید و کف ماشین را بشویید، این مراحل را دنبال کنید.

پوست گوشت خوک را جدا کرده و با آب پرفشار تمیز کنید.

2 دقیقه همینطور ادامه دهید. بیشتر کثیفی ها با توقف پمپ فشار قوی پاک می شوند. برای تمیز کردن کف ماشین باید از اسکاج یا تیغه استفاده کرد.

مواد چسبیده به زمین را با کاردک بردارید و در سطل زباله بیندازید. پس از آن، تمام کف را با یک اسفنج آغشته به صابون تمیز کنید. بشویید و دوباره برای یک یا دو دقیقه کف کنید.

برای از بین بردن رطوبت و بازگشت به دستگاه از یک پارچه خشک استفاده کنید. پس از استفاده از اطلاعاتی که ارائه کرده ایم، مانند روز اول به خودروی خود جان می دهید.

اما اگر کفپوش شما بسیار قدیمی است و می خواهید آن را تعویض کنید، کفپوش سه بعدی الکس را خریداری کنید. برند الکس بهترین تامین کننده کفپوش های سه بعدی برای تضمین زیبایی خودرو شما می باشد.

چگونه از سر خوردن روی زمین جلوگیری کنیم؟

همه رانندگان می دانند که یک کف لغزنده چقدر می تواند ناراحت کننده باشد. سر خوردن نیز بسیار خطرناک است زیرا می تواند ایمنی رانندگی را تحت تاثیر قرار دهد و توقف یا رکاب زدن را دشوار کند.

به گفته بسیاری از کارشناسان این حوزه، تایید چنین کفپوشی برای خرید کفپوش سه بعدی مرسوم شده است. اما اگر آن را بسیار قدرتمند و قابل استفاده می دانید، باید آن را تایید کنید.

درزگیر از ورود گرد و غبار و مایع به پایین دستگاه جلوگیری می کند. همچنین از وقوع لغزش جلوگیری می کند. این باعث می شود زمین ثابت و مسطح باشد.