اقتصادی

تخصیص اینترنت رایگان به هیأت‌های عزاداری

وزارت ارتباطات برای نمایندگان 1892 دلار خدمات اینترنتی رایگان در سراسر کشور ارائه داد.

به گزارش خبر فوری ، با گسترش بیماری عروق بیماری کرونا قلب و جلوگیری از تجمع هیئت های مذهبی ، امسال عزاداری امام حسین (ع) به روشی متفاوت انجام می شود. در همین راستا ، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی ، ضمن منفجر شدن ویروس كرونا در اینترنت ، مراسم عزاداری را برای نمایندگان آزاد ارائه می دهد.

براساس گزارش های نمایندگان دلار در سراسر ایالت ، افرادی که در وب سایت سازمان تبلیغات اسلامی ثبت شده اند می توانند ماه ها به صورت رایگان از اینترنت استفاده کنند. تا به امروز ، اطلاعات مربوط به نمایندگی 1892 مورد تجدید نظر قرار گرفته و تا پایان 20 اوت ، 708 دلار نمایندگی مودم ارائه می شود ، و نمایندگان 1184 دلار نیز تا 31 آگوست از مزایای این طرح بهره مند می شوند.

ارائه سکوی تلفن همراه “Hiat Online”

پیش از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سکوی تلفن همراه “Hiyatonline” رونمایی می شد. این نرم افزار بستر پخش مستقیم برنامه های مذهبی را برای مخاطب فراهم می کند و با بیماری قلبی فعلی ، تقریباً می توان خدمات عزاداری در این بستر انجام داد.

دیروز از نرم افزار “Board Online” توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و جمعی از اعضای هیئت مدیره آنلاین و حجت الاسلام والمسلمین جلالی ، نایب رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رونمایی شد.

محمد جواد آذری جهرمی – وزیر ارتباطات و فناوریهای اطلاعات – در این مراسم گفت: محرم برای ما یک موفقیت بزرگ است: از خدا می خواهیم که به ما توفیق دهد تا بتوانیم از نعمت عزاداری امام حسین (ع) بهره مند شویم.

امسال محرم به شیوع بیماری عروق بیماری کرونا قلب پیوست: بیماری بیماری کرونا قلب منجر به از بین رفتن برخی از هموطنانمان شده است ، بنابراین سوگواری از نظر قانونی امکان پذیر نیست ، اما از طرف دیگر عزاداری امام حسین (ع) تعطیل نیست.

وزیر ارتباطات اظهار داشت: “وقتی فرصت بدنی برای عزاداری وجود ندارد ، باید از امکانات دیگری استفاده کنیم. امروز به گفته رهبر معظم انقلاب ، فضای مجازی فرصتی بی نظیر برای پخش کلمه حقیقت به جهان است.”
صدای محرم امسال بلندتر است. حماسه امام حسین (ع) یکی از بدیهی ترین حقایق جهان است که مقاومت در برابر ظلم را نشان می دهد. در این سال ، صدای محرم را بلندتر از سالهای گذشته خواهیم کرد.

فضای مجازی چادر عزاداری بزرگی است

وی با اشاره به توصیه‌های دانشمندان برتر ، تقلید و پیشوایان در مورد استفاده از فضای مجازی ، تصریح کرد: براساس تصمیم نظام اسلامی ، فضای مجازی امسال در برنامه های محرم مورد استفاده قرار می گیرد و این مسئولیت سازمان تبلیغات اسلامی است. ما سعی می کنیم بزرگ شویم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: “Hayatonline” چندین هیئت برای عزاداری مجازی آماده کرده است و بخش نرم افزار و سخت افزار را به عهده گرفته است که کار بزرگی است. در همین راستا ، از سراسر کشور هزاران نمایندگی در این نرم افزار ثبت شده است.

به گفته آذری جهرمی ، “امسال از قدرت رادیو و فضای مجازی برای انجام خدمات عزاداری استفاده می شود اما برای استفاده از هر مکانی برای صحبت و تبلیغ برنامه های مذهبی باید برنامه های دیگری نیز وجود داشته باشد.”

وی تأکید کرد: عزاداری محرم باید بر روی همه سکوهای پیام رسان انجام شود که توسط همه مردم دنیا استفاده می شود ، برنامه های داخلی نیز باید پایه و اساس سیستم باشد. در جایی که مردم حضور دارند ، مانند توییتر ، اینستاگرام و غیره ، باید عزاداری امام حسین (ع) جشن گرفته شود.

وزیر ارتباطات اظهار داشت: “من از فعالان فضای مجازی که به خاطر عشق به امام حسین (ع) گرد هم آمده اند تشکر می کنم و داوطلبانه این پروژه را تبلیغ کردند ، گویا اگر این پروژه در پروژه های سازمانی باشد ، هزینه های بسیار بالایی را نیز شامل می شود.” البته سیستم های دیگری نیز در این زمینه راه اندازی شده است که به تدریج گزارش می شود.

سرانجام ، وی اظهار داشت: ما برای جشن گرفتن محرم هر آنچه در خدمات داریم ارائه می دهیم و برای هر گروه دلاری به کمک نیاز داریم.

براساس این گزارش ، پلت فرم “Hayatonline” پخش مستقیم برنامه های مذهبی را ارائه می دهد تا مردم مجبور نباشند برای تماشای برنامه های مورد علاقه خود ، سکوی خارجی نصب کنند.

انتهای پیام