اخبار عمومی

لایحه علیه لایحه ؛ پیرامون طرح محدودسازی اینترنت

تمایل به استقرار این سیستم انضباطی محدود کردن شفافیت اطلاعات است ، که بدیهی است یک هدف مجازی و تخیلی است و احتمالاً سرنوشتی مانند گیر کردن ، فیلتر کردن ، هک کردن ، ترک خوردن و غیره خواهد داشت. و البته ، این کار برای تیمی از تکنسین ها ایجاد می کند که برای اجتناب از آنها مجازات ایجاد می کنند. و در نهایت ، محصول همه این سازمانهای تکنوکراتیک تقریباً اخلاقی-ایدئولوژیکی ، اختلال در خطوط مخابراتی و سرکوب اعصاب مردم و فریب مقامات انتظامی بوده است.

اشتباهی که می تواند ادعای شما را رد کند ، شکست است. ما بوی بهبود را در جهان می شنویم! ”
به عنوان مثال ، مائو تسه تونگ گفت که در سالهای پایانی زندگی خود (در مورد وضعیت پس از “انقلاب گنجشک”) او اطلاعات غلط زیادی ارائه داد به طوری که جهل داوطلبانه و خودخواسته او منجر به فروپاشی اقتصادی و دگرگونی سیاسی وی شد. سیستم.

توصیه علمی برای مشتریانی که می خواهند به خواسته های مردم پاسخ دهند این است که در روزهای اولیه ارتش آمریکا به مخترعان در اینترنت آموزش دهند که با اختراع زیست کره مجازی و شبکه ارتباطی رایگان بر سیستم نظارتی تسلط دارند. تبادل اطلاعات قدیمی و نزدیک و ضرب و شتم و .. ، یا حبس و حبس و حد و آویز و سایر روشهای دایره ای ، و به طور خلاصه ، قدرت بازو و عموم و جادوگر و جادوگر و جانور و .. اما به گفته میشل فوکو به طریقی “نامرئی” ، یعنی در فضایی از آزادی کامل بازار اطلاعات و ارتباطات و فعالیت خودجوش کاربران ، دست سازندگان شبکه و همچنین دستان دشمنان آن سیستم کنترل را از دست داد بنابراین ، “قلب ، از رندی محتصیب یاد بگیرید ، مست است و هیچ کس به او فکر نمی کند!”
مفید بودن این روشهای آزمایش شده بارها پیش به ویژه در زمان کنونی به اثبات رسیده است ، اما اگرچه آقایان بر ثبات در برابر منطق زمان و گذشت زمان اصرار دارند ، اما چیزی باقی نمی ماند زیرا تجربه نشان می دهد که این نیز گذشت و بر اساس شاعر: الدّدامه.

اگر جامعه با توجه به فوری ترین نیازها و خواسته ها به اصل شبکه اطلاعات حمله نکند ، نباید از غم آن غافل شد.

در این مورد ، دفاع از آزادی رسانه ها و بیش از همه حق دسترسی رایگان به شبکه جهانی وب در رأس خواسته های عمومی قرار خواهد گرفت و پنجمین عنصر اصلی پس از هوا ، آب ، خاک و آتش خواهد شد!