اخبار جامعه

آمادگی پلیس برای همکاری با آموزش و پرورش در زمینه فعالیت دانش آموزان درفضای مجازی

جانشین فرمانده ناجا از آمادگی نیروی پلیس برای همکاری با آموزش و پرورش و شهروندان در زمینه فعالیت های دانشجویی در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبر فوری ، سردار “قاسم رضایی” در جمع خبرنگاران در استان قزوین اظهار داشت: یکی از اصلی ترین دغدغه ها به عنوان یک نیروی پلیس و حفظ امنیت در کشور ، برخورد با شورشیان و سپس مسائل امنیتی مهمترین مأموریت این نیرو است.

اراذل و اوباش هشدار دادند که اگر کسی بخواهد مردم را از آسایش و آرامش محروم کند ، از فرماندهی و توبه نیروی پلیس برخوردار است: آنها باید از شکستن رفتارهای هنجاری دست بردارند و قبل از اینکه خیلی دیر شود ، به مسیر شهروندی بازگردند. آنها همچنان به ایجاد وحشت و نشان دادن قدرت خود ادامه خواهند داد ، جایی در جامعه نخواهند داشت و برای آنها محل امنی برای كشور نخواهد بود.

جانشین فرمانده ناجا قاچاق کالا را خط قرمز دیگری در نیروی انتظامی دانست و مشخص کرد که مبارزه با قاچاق کالا توسط فرمانده ناجا برای انطباق با شعار سال و دستورات مقام معظم رهبری خط خورده است.

ناجا در مورد آمادگی برای بازگشایی مدرسه گفت: پلیس در این مورد چندین وظیفه دارد که یکی از آنها تسهیل در تردد و گردش است اما مهمترین مسئولیت ما با توجه به شیوع تاج ها و فعالیت های مجازی دانش آموزان در فضا است. این سایبر است.

وی با تأکید بر حضور جدی پلیس FATA در فضای مجازی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی آماده هرگونه همکاری در زمینه فضای مجازی با آموزش و مردم است و توصیه ما به خانواده ها این است که از فضای مجازی در رفتار استفاده کنند. در این محیط فرزندان خود را کنترل کنید و از آسیب هایی که در آن فضا وارد شده است مراقبت کنید و در این زمینه هشدارهای پلیس را بگیرید.

سردار رضایی در پاسخ به س aboutالی درباره کاهش جرم گفت: اقدامات پلیس عمدتاً مبتنی بر یک روش علمی برای کشف جرم است ، اما پیشگیری بر کشف اولویت دارد. به عنوان یک اصل احتیاطی در دستور کار ناجا قرار دارد.

جانشین فرمانده ناجا همچنین با تأکید بر ضرورت متناسب بودن هزینه جرم با مجازات خود گفت: “هزینه جرایم در کشور ما بازدارنده نیست. در همین راستا کارگروهی با همکاری دادگستری و جهادگران تشکیل شده است. افراد را از این سمت کنار زده و سارقان را مجازات کنید.”

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، سردار رضایی در پایان اظهار داشت: در گام دوم انقلاب مردم امیدوارند قوانینی وضع کنند که صلح را به همراه داشته باشد و ارزیابی ما به عنوان کارشناسان این موضوع این است که هزینه جرم باید متناسب با جرم تعیین شود. خودت باش.

انتهای پیام