اخبار فرهنگی

سریالی که دست ترامپ را قبل از انتخابات رو می‌کند

این سری جدید براساس خاطرات مدیر سابق FBI ساخته شده است که آنچه را که باید نمایش داده شود و آنچه قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفته نشده است ، بیان خواهد کرد.

در پی ناآرامی های اخیر در ایالات متحده ، و نزدیک به دو ماه قبل از انتخابات با رقابت دونالد ترامپ و جو بایدن ، یکدیگر برای اولین بار پخش خواهد شد.

“هر کجای دنیا که باشید ، فقط نیمی از داستان را می دانید …”؛ این شروع هیجان انگیز تیزر یک سریال جدید است که روابط دونالد ترامپ با گیز کومی (مدیر سابق FBI (دفتر تحقیقات فدرال)) و تفاوت های آنها را به تصویر می کشد.

این مجموعه وقایع انتخابات 2016 و قبل را با دقت بررسی کرده است. تیزر این مجموعه فضای آشفته کننده زمان و درگیری ترامپ و کومی را نشان می دهد.

در تیزر تبلیغاتی این سریال ، اندرو مکابی رئیس سابق FBI به همکاران خود می گوید که 15 روز دیگر تا انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده است. ما باید 349 ایمیل را بررسی کنیم تا بفهمیم آیا آنها از نامزدهای ریاست جمهوری اتهام می گیرند یا نه.

بخشی از این تیزر نشان می دهد که ترامپ پس از پیروزی با کومی تماس می گیرد و آنها او را به کاخ سفید دعوت می کنند تا او و FBI را آرام کند. اما بعد از آن رابطه نزدیک میان کومی و ترامپ به وجود می آید.

این مجموعه براساس خاطرات جیمز کومی ، یک وفاداری بالاتر: حقیقت ، دروغ و رهبری ساخته شده است. در این کتاب ، جیمز کومی ، رئیس سابق FBI ، چالش هایی را که در طول زندگی و دوره مسئولیت خود در آن سازمان با آن روبرو بوده و رابطه اش با ترامپ را شرح می دهد.

سریال “قانون کومی” در دو قسمت از شبکه “شو تایم” پخش می شود. این مجموعه چهار ساعته در تاریخ 27 و 28 سپتامبر پخش می شود. یعنی وقتی تنها 6 هفته به انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده باقی مانده است.

در ابتدا قرار بود پس از انتخابات داده شود ، اما کارگردان مجموعه تلویزیونی بیلی ری می خواست قبل از انتخابات کار خود را نشان دهد.

جیمز دانیل ، که برای نقش کمدی خود برنده جایزه امی شد ، برندان گلیسون با بازی مایکل کلی ، بن کینگزلی و دونالد ترامپ بازیگران این مجموعه کتاب های کمیک هستند.

کارگردان آمریکایی بیلی ری نویسندگی و کارگردانی این مجموعه را بر عهده داشته است.

انتهای پیام