اخبار عمومی

چالش ترامپ یا بایدن

بر اساس پایگاه خبری ،
چندین رسانه گزارش متفاوتی درباره آخرین آمار نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گزارش داده اند. برخی می گویند تاکنون بایدن 238 تا 213 رای انتخاباتی بیشتر دارد ، در حالی که برخی رسانه ها می گویند که بایدن پیش از این 224 تا 213 رای داشته است. هنوز زمان شمارش آرا post پستی و مقدماتی و تعیین آرا of انتخاباتی در ایالت های مختلف باقی مانده است.

از آنجا که نتایج انتخابات در ایالات مختلف شناخته شده است ، هر دو نامزد ، مستقیم یا غیرمستقیم ، پیروز می شوند.

ترامپ در اولین ساعات پس از رای گیری گفت: “در واقع ، ما در این انتخابات پیروز شدیم.”
البته بایدن خود را در پیروزی در انتخابات محتاط می داند.
کافی بود قبل از نهایی شدن آمار برای بایدن ، پیروزی هر دو نامزد به نفع طرفداران خود ، مانند پرولتاند ، پیروز شود ، و می گوید “ترامپ باید برود”. معترضین در جای دیگری در پورتلند پرچم آمریکا را به آتش کشیدند.
در واشنگتن دی سی ، فضای پرشور سیاسی حضور مردم را به خیابان ها دید. در برخی موارد ، به نفع سلاح سرد درگیری بین دو نامزد وجود داشت.
پلیس از ترس تکرار صحنه هایی از این دست در شهرهایی مانند لس آنجلس است.
با این وجود ، در ده ها منطقه از جمله در مقابل کاخ سفید درگیری صورت گرفت.
در سیاتل نیز درگیری های مشابهی بین طرفداران ترامپ و بایدن رخ داد.
درگیری ای که ادعاهای هر دو طرف را در یک پیروزی زود هنگام منعکس می کند.
هر دو نامزد متهم به تلاش برای هدایت رای به طرف دیگر هستند.
علاوه بر اظهار نظر در مورد تقلب در انتخابات ، فضای رسانه های اجتماعی آمریکا مملو از اخبار ، ناآرامی ها و فرصت های درگیری است. از تسلیحات برخی افراد در هر گوشه از ایالات متحده گرفته تا تظاهرات نژادپرستانه در مقابل کاخ سفید.
اقدامات مغازه داران و فروشگاه های بزرگ در چندین شهر ایالات متحده نیز با ناامیدی و نگرانی قابل مشاهده است ، زیرا آنها قبل از ترس از خشونت پس از انتخابات چندین روز در آنها قفل شده اند و مأموران امنیتی را به تن نمی کنند.
اما رسانه های جهان نیز در ماه های آینده وضعیت ایالات متحده را بررسی کرده اند.
روزنامه استاندارد اتریش نوشت: “رئیس جمهور بعدی ایالات متحده هر چه باشد ، او مشکلات و مشکلات زیادی دارد.”
وی گفت: “اپیدمی در حال رشد تاج و سقوط اقتصاد ایالات متحده دو مشکل عمده است.”

رویترز وزیر دفاع آلمان به برلین گفت: “وضعیت در ایالات متحده بسیار انفجاری است و همانطور که کارشناسان می گویند می تواند منجر به بحران قانون اساسی شود.” وی گفت: “این مسئله برای ما بسیار نگران کننده است.”

وزیر امور خارجه انگلیس ، دومینیک راب گفت: “ما باید صبور باشیم و منتظر بمانیم تا ببینیم چه کسی در انتخابات ایالات متحده پیروز می شود.”