اخبار ورزشی

داماد تاماش آیان هم از وزنه برداری رفت

فتاب‌‌نیوز:

طبق اعلام فدراسیون جهانی وزنه برداری ، با موافقت مشترک آتیلا آدمفی ، مدیر اجرایی پس از 25 سال فدراسیون جهانی وزنه برداری را ترک کرد. وی ابتدا کار خود را به عنوان داوطلب در رویدادهای مهم فدراسیون جهانی آغاز کرد و سپس به عنوان مدیر مسابقات تمام وقت در سال 2001 آغاز کرد و سرانجام در سال 2014 مدیر اجرایی شد.

آدامفی پس از تصمیم برای ترک فدراسیون جهانی گفت: “اطمینان از آینده وزنه برداری و سازگاری مناسب با سیستم یکی از موفقیت های من بود.” به عنوان آخرین پروژه من ، از انجام مسابقات آنلاین که یک رقابت ایمن برای ورزشکاران ایجاد می کرد ، واقعاً لذت بردم. من توانسته ام وزنه برداری را قسمت مهمی از زندگی ام قرار دهم و مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن فرصت ها و تجربیاتم در این زمینه هستم.

اورسلا پاپاندره ، رئیس موقت فدراسیون جهانی نیز گفت: “من از آقای Adamfi به خاطر خدمات چندین ساله و کمک به حل مشکلات وزنه برداری در IOC از سال 2017 تا 2019 تشکر می کنم.

به گزارش خبر فوری ، آتیلا آدمفی داماد تاماش آیان ، رئیس مستعفی فدراسیون جهانی است. ایان به دلیل اتهامات متعدد علیه وی ، از جمله فساد مالی و دوپینگ سیستم ، مجبور به استعفا شد. فدراسیون جهانی اعلام کرد که تغییرات بیشتر در ساختار و حاکمیت در فدراسیون جهانی در حال وقوع است و انتظار می رود انتخابات فدراسیون جهانی در مارس 2021 برگزار شود.