اخبار ورزشی

پسر رییس هیات وزنه برداری مازندران در اردوی تیم‌ملی چه می‌کند؟

فرقی نمی کند که یک فرد با استعداد ، بهترین در کلاس خود باشد و در اردوی انتخابی شرکت کند ، حتی اگر پدرش رئیس یک هیئت در یک استان باشد. آیا تیم ملی نباید این ورزش را انجام دهد و اصلا ورزش نمی کند؟ لعنت بر انکار او!
اما … همیشه کار را خراب می کند. به عنوان مثال حضور پسر رئیس هیئت مازندران در اردوی تیم ملی وزنه برداری! من نادان هستم و توانا نیستم ، اما علی مرادی ، برخواه و. آقای رحیمی! کمی توضیح برای من با توجه به چه معیارها و معیارهایی ، امیرمحمد رحیمی در حال حاضر در اردوی تیم وزنه برداری است و با سایر بازیکنان تیم ملی تمرین می کند؟ آیا می توانم چند سوال بپرسم؟

اولا اسم آمادا محمد رحیمی در استخر دوپینگ وادا هست یا نه؟ اگر نه ، حتی اگر بهترین رکوردها را بشکند ، بودن در اردو به چه معناست؟
یک س Anotherال دیگر: دو سال پیش ، وقتی انتخابی کردید ، این بی توجهی به این جوان و عدم اعزام او به مسابقات آسیایی چه فایده ای داشت؟
نمی دانم حافظه ام ضعیف است یا نمی دانم چگونه در فضای مجازی جستجو کنم.

پسر رئیس کمیته وزنه برداری مازندران در اردوی تیم ملی چه می کند؟

بگذار ساده و نادان را روشن کنم ، بیا بگو این برنامه درسی امیر محمد رحیمی است و پدرش رئیس هیئت است ، او در اردوی تیم ملی تمرین می کند ، سپس گردن من از موهای من نازک تر است. اگر من عذرخواهی نکنم و در مورد اخبار صحبت کنم ، وزنه برداری را پوشش ندهید و اگر در مورد آن ننویسم!
اجازه ندهید این اتفاق بیفتد و به جایی نرسد (اما قادر باشد) ، فکر نکنیم هر کسی که هیچ رابطه ای ندارد و هر کسی که پدر ندارد و هیچ موقعیتی ندارد ، به افکار خوب بسته می شود و این دیدگاه منفی در فضای مجازی مثبت می شود. من این چند سوال را پرسیدم زیرا از آنها بی اطلاع بودم و منتظر پاسخ شما دوستان هستم. آقایان علی مرادی ، رحیمی و برخواه بسم الله.

251 251