اخبار عمومی

مسلمانان میشیگان چقدر از بایدن کینه دارند؟

حمایت بی‌دریغ بایدن از حملات اسرائیل پس از طوفان‌الاقصی که منجر به شهادت بیش از سی‌هزار فلسطینی و زخمی شدن هفتاد هزار نفر و آواره و بی‌خانمان شدن بیش از یک و نیم میلیون نفر از ساکنان غزه شده است، نقش مهمی در نارضایتی مسلمانان آمریکا از بایدن بخصوص در ایالت پاندولی میشیگان شده است.

به گزارش خبر فوری، کانال تلگرامی مطالعات راهبردی آمریکا در مطلبی نوشت:
 نشریه فوروارد که قدیمی‌ترین نشریه یهودیان ساکن آمریکاست با انتشار نظرات یک نظرسنجی درباره دیدگاه مسلمانان ایالت میشیگان، به نقل از شورای روابط آمریکایی اسلامی اعلام کرد که ۹۴ درصد مسلمانان میشیگان، در انتخابات روز گذشته گزینه uncommitted را انتخاب کردند و تنها ۴.۶ درصد آنها به بایدن رای دادند. 

 البته همین نظرسنجی در ماه نوامبر هم برگزار شده بود که طی آن ۴۰ درصدمسلمانان میشیگان، یک «نامزد دیگر» نامشخص، ۲۵ درصد کرنل وست، ۱۳ درصد ترامپ، ۸ درصد بایدن و ۸ درصد رابرت کندی جونیور را ترجیح می‌دادند.  

 حمایت بی‌دریغ بایدن از حملات اسرائیل پس از طوفان‌الاقصی که منجر به شهادت بیش از سی‌هزار فلسطینی و زخمی شدن هفتاد هزار نفر و آواره و بی‌خانمان شدن بیش از یک و نیم میلیون نفر از ساکنان غزه شده است، نقش مهمی در نارضایتی مسلمانان آمریکا از بایدن بخصوص در ایالت پاندولی میشیگان شده است. در انتخابات ۲۰۲۰ بایدن با اختلاف اندک و با کمک رای مسلمانان این ایالت توانست بر ترامپ پیروز شود و ۱۶ رای الکترال کالج این ایالت را تصاحب کند.

انتهای پیام