اخبار ورزشی

کرونا خوب بهانه‌ای شده آقای علی‌نژاد!

مرتضی رضایی:من امروز مصاحبه شما را خوانده ام ، دکتر. من به چیزی اشاره نمی کنم در پایان این مصاحبه گفتید که به دلیل تاجگذاری انتخابات فدراسیون اتومبیل و موتورسیکلت را برگزار نخواهید کرد. دلیل خوب و منطقی. اما من می گویم بهانه خوبی است.

من نمی دانم ارزش این همه تأخیر چیست؟ چرا و هنگامی که می توان انتخابات فدراسیون های ورزشی را برگزار کرد ، وزارت ورزش از آن حمایت نکرد؟

به عنوان نمونه می توان فدراسیون شطرنج را نام برد که اگر انتخاب وی همزمان برگزار می شد ، اکنون یک رئیس قانونی وجود داشت که مسئولیت فدراسیون را برعهده داشت ، نه کسی که هفت ماه در این سمت حضور داشت.

ما فدراسیون های زیادی داریم که انتخابات برگزار نکرده اند و با روال تصویب شما باید گفت که تا سال آینده اتفاق مهمی رخ نخواهد داد و مجالس انتخاباتی این فدراسیون ها برگزار نمی شود.

فدراسیون های بدن سازی و پرورش اندام ، بازی های روستایی و بومی ، پزشکی ورزشی ، اسکی ، موتورسواری و نجات غریق و نجات غریق فدراسیون هایی هستند که قصد دارند انتخابات را همراه با شطرنج برگزار کنند.

اعتراف اینکه تاج بسیاری از کارها را متوقف کرده است ، اما به نظر نمی رسد که برگزاری یک انتخابات فدراسیون ورزشی به ولیعهدی گره خورده باشد. من قبلاً به شما گفته ام كه ​​در فدراسيون هايي كه رأس آنها را در اختيار دارند حركاتي وجود دارد. عجیب است که مراقبان مراقب خودشان نیستند که ریاست این فدراسیون ها را بر عهده بگیرند! عجیب تر از آن این است که وزارتخانه در کنار سرپرستان است و کرونا بهانه خوبی برای به تعویق انداختن انتخابات ، انتخاب گزینه مهندسی و … شده است ، البته همه اینها شایعه است و ما مانند بسیاری دیگر باور نخواهیم کرد.

به امید کاهش بیماری عروق کرونا قلب ، برگزاری تجمعات انتخاباتی و سرانجام حل مشکلات حل نشده!

251 251