اخبار ورزشی

علی نژاد: باشگاه‌های متقاضی استفاده از تسهیلات خسارت دیدگان از کرونا سریعتر ثبت‌نام کنند

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: تاکنون 8 هزار نفر در سامانه موثر ثبت نام کرده اند و پرونده ها و مدارک 2200 متقاضی و مشمولان این طرح توسط وزارت ورزش و جوانان به وزارت کار ، رفاه و تأمین اجتماعی ارسال شده است.

به گزارش خبر فوری و به نقل از مهدی علی نژاد وزارت ورزش و جوانان ، دولت از کمک شرکت های آسیب دیده در ارائه تسهیلات تشکر کرد.

دید کرونا ، یکی از کلوپ های ورزشی مجاز از طرف وزارت ورزش و جوانان ، گفت: “من از وزارت ورزش و جوانان به خاطر همکاری خوب دولت ، وزارت کار ، رفاه و تأمین اجتماعی و بانک مرکزی و همکاری با وزارت ورزش و جوانان تشکر می کنم.”

وی افزود: تا به امروز 8000 نفر در سیستم موثر ثبت شده اند و پرونده ها و اسناد 2200 متقاضی و مشمولان این طرح توسط وزارت ورزش و جوانان به وزارت کار ، رفاه و تأمین اجتماعی ارسال شده است.

علینژاد اظهار داشت: علاوه بر موارد ذکر شده ، متقاضیان پرونده کاملی شامل سند کامل 4424 کلوب را به بانکهای عملیاتی ارسال می کردند و پس از بررسی و تأیید مدارک ارسالی ، تسهیلات را به دست می آورند.

معاون وزیر قهرمانی و توسعه ورزش های حرفه ای ، با اشاره به عزم جدی دولت برای حمایت همه جانبه از کارهایی که تحت تأثیر تاجگذاری قرار گرفته است: بنابراین ، ضروری است حمل و نقل و برنامه کاربردی این امکانات را فراهم کنید.

علینژاد در پایان گفت: تسهیلات درخواست شده برای این باشگاه ها که تحت تأثیر تاج قرار دارند بیش از 113 میلیون نفر است که از این تعداد 34 میلیون نفر پس از بررسی و تأیید برنامه های ثبت نام برای متقاضیان تسهیلات پرداخت شده و مابقی مراحل رسیدگی به آن انجام شده است. در یک سیستم کارآمد ، متقاضی این تسهیلات روزانه به بانک عملیاتی وارد می شود و تسهیلات برای آنها واریز می شود.
انتهای پیام