اقتصادی

آشنایی با سریعترین خودروهای هیبریدی جهان

اگرچه زمان زیادی از تولید خودروهای هیبریدی نمی گذرد ، اما محبوبیت این خودروها در حال افزایش است و بسیاری از خودروسازان بزرگ جهان امروز قصد خود را برای تولید این خودروها ابراز كرده اند.

یکی از نقاط ضعف اصلی این خودروها شتاب نسبتاً کندتر است اما رانندگان به آرامی در حال حل این مشکل بزرگ هستند.

در اینجا سریعترین اتومبیل های هیبریدی جهان وجود دارد:

جگوار I-Pace

جگوار همیشه در تولید اتومبیل های پرسرعت در جهان پیشرو بوده و همان مارک با سریعترین راه حل ترکیبی در جهان است که در 4.5 ثانیه در صفر ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می رسد.

تسلا مدل 3

تسلا پرفروش ترین مدل خودرو است که یکی از اصلی ترین رقبای BMW 3 Series است. رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت 3.1 ثانیه طول می کشد.

لوتوس اویا

این خودروی انگلیسی توانایی دستیابی به سرعتی در حدود 220 کیلومتر در ساعت را دارد و می تواند در عرض سه ثانیه از صفر کیلومتر در ساعت به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد.

Nio EP9

این مدل هنوز تولید انبوه انجام نداده است ، اما سریعترین ماشین هیبریدی چین می تواند در صفر کیلومتر در ساعت در 2.7 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد.

مدل تسلا X

نماینده دیگر تسلا که از باتری قدرتمند 100 کیلووات ساعت استفاده می کند. این مدل از صفر کیلومتر در ساعت می تواند در 2.7 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد.

پورشه Taycan Turbo S

یک اتومبیل گران قیمت پورشه با حداکثر سرعت 200 کیلومتر در ساعت ، 100 کیلومتر در ساعت از صفر کیلومتر در ساعت در 2.6 ثانیه.

مدل تسلا S

یکی از گران ترین و قدرتمندترین هیبرید های جهان است که می تواند از 2.3 کیلومتر در ساعت در صفر ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد. وزن این ماشین حدود 90،000 پوند است.

انتهای پیام