اقتصادی

لامبورگینی جدید نیامده تمام شد!

لامبورگینی اعلام کرده است که ظرفیت کامل محصول Catanch به پایان رسیده است.

اگرچه کار بر روی محصول جدید لامبورگینی هنوز آغاز نشده است ، خودروساز ایتالیایی اعلامیه ای صادر کرده است که تمام ظرفیت تولید مورد انتظار این محصول پیش خرید شده است و افرادی که مایل هستند باید برای آگهی بعدی برای خرید این محصول صبر کنند. به لامبورگینی در زمانی بود که به دلیل آثار تاج گذاری امسال سودآوری کاهش یافت و ارزش سهام این شرکت افزایش چشمگیری داشت.

لامبورگینی Cantach 12 سیلندر یکی از قوی ترین محصولات است که آخرین آن 30 سال پیش تولید شد. این خودرو دارای ویژگی های منحصر به فردی است که می تواند خریداران را به پرداخت هزینه بسیار بالا ترغیب کند. Kantach دارای یک موتور 6.5 لیتری است که به آن اجازه می دهد در 2.8 ثانیه به صفر و 100 کیلومتر در ساعت برسد. حداکثر سرعت این خودرو 221 مایل در ساعت (356 کیلومتر در ساعت) است.

با بازگشت خودرو به بازار پس از 30 سال ، طراحان لامبورگینی تصمیم گرفته اند برخی از ویژگی های نوستالژیک این خودرو از جمله بینی صاف را حفظ کنند و چراغ های جلو به جز استفاده از چراغ های LED تغییر چندانی نکرده اند. با این حال ، در عقب خودرو ، طرح ها کاملاً به روز شده و از لاستیک های 21 اینچی برای بهبود انتقال قدرت و حرکت به جلو استفاده شده است.

حمل و نقل Cantach برای مشتریان اواخر امسال آغاز می شود ، اما قیمت نجومی این خودرو ، که تصور می شود حدود 3.5 میلیون دلار باشد ، بیشتر از آن چیزی است که بسیاری از مشتریان این شرکت می توانند از عهده آن برآیند. البته ، لامبورگینی کانتاک تعداد زیادی تولید نخواهد کرد: فقط 112 خودرو از خط خارج می شوند.

انتهای پیام