اخبار جامعه

اجرای طرح هوشمند مدیریت کرونا زمان ندارد/زمان پایان محدودیت ها سفید بودن وضعیت شهرهاست

از زمان اجرای طرح مدیریت تاج هوشمند دو هفته می گذرد و در ارزیابی های جدید بسیاری از شهرهای قرمز از نارنجی به زرد تبدیل شده اند و از شنبه محدودیت ها برای ایالت جدید شهرها اعمال می شود ، اما طبق گفته وزارت. این کشور وقت لازم برای اجرای یک طرح مدیریت تاج هوشمند را ندارد.

به گزارش خبر فوری ، در طرح مدیریت تاج هوشمند ، شاخص در نظر گرفته شده است زیرا این شهر به سه دسته زرد ، نارنجی و قرمز تقسیم می شود. در واقع به ازای هر 100000 نفر ، اگر چهار تخت باشد ، شهر در رده زردها ، شش در رده نارنجی و 10 نفر به ازای هر 100000 تخت قرار خواهد گرفت ، این شهر در رده قرمز قرار خواهد گرفت و تا زمانی که این وضعیت ادامه پیدا کند. لازم به ذکر است که کاهش های اعلام شده با توجه به وضعیت هر شهر اعمال می شود ، بنابراین مسئولان اداره ملی تاج و کمیته انضباط اجتماعی وزارت کشور بارها تأکید کرده اند که اجرای این طرح زمان بر نیست.

از هفته آینده تا شنبه ، دو هفته دیگر تغییر وضعیت شهرهای کشور وجود دارد ، زیرا 160 شهر در ابتدای پروژه در وضعیت قرمز قرار داشتند و اکنون 64 شهر در حالت قرمز قرار دارند. بنابراین ، 96 شهر از حالت قرمز حذف شده و محدودیت های نارنجی و زرد برای آنها اعمال می شود.

در این طرح ، به عنوان یک شهر بسیار پر خطر در شهرهای قرمز ، همه مشاغل به جز مشاغل دسته اول و ضروری بسته خواهد شد. همچنین ثبت نام اصلی در شهرهای قرمز و نارنجی مجاز نیست و ثبت نام اصلی در شهرهای قرمز در شهرهای دیگر امکان پذیر نیست. در وضعیت نارنجی ، چون شهرهای پر خطر هستند ، مشاغل سطح 3 و 4 بسته می شوند. در این شرایط ، چون آنها شهرهایی با ریسک متوسط ​​هستند ، فقط مشاغل سطح 4 تعطیل می شوند.

در این رابطه حسین قاسمی ، دبیر کمیته انضباطی اجتماعی در مقر تاج ملی در مصاحبه با خبر فوری ، وی با توجه به اجرای طرح جدید کاهش های کرونا ویروس که از شنبه هفته آینده اجرایی می شود ، می گوید اعلام برنامه زمانی دو هفته ای برای اجرای این طرح صحیح نیست. این طرح برای اتمام محدودیت زمانی ندارد. در حقیقت ، وقتی از قرمز به نارنجی ، از نارنجی به زرد و از زرد به سفید تغییر می کند ، پایان می یابد و این زمانی است که طرح به پایان می رسد.

ذوالفقاری ، رئیس کمیته اجتماعی و انضباطی ستاد ملی تاج ، همچنین می گوید طرح هوشمند مدیریت تاج محدودیت زمانی ندارد: “ما در این طرح یک یا دو هفته وقت نداریم و طرح هوشمند مدیریت تاج ، یک طرح در حال انجام است.” طبق ارزیابی هفتگی وزارت بهداشت ، محدودیت ها نشان می دهد که شهرهای این کشور زرد ، نارنجی و قرمز هستند. مطمئناً در این شرایط محدودیت های مناسب اعمال خواهد شد. بنابراین محدودیت هایی از شنبه آینده تا هفته آینده بر اساس پیش بینی اوضاع در شهرها اعمال می شود.

وی تأکید کرد: این طرح به مدت دو هفته در مرحله اول اجرا قرار دارد و از این پس وضعیت شهرها هفته دوشنبه هفته ای یک بار گزارش می شود که براساس آن محدودیت ها برای شنبه آینده تعیین می شود. کنترل بیماری ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام