اخبار عمومی

اعمال محدودیت های کرونا از فردا در فارس/هرگونه تجمع ممنوع – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، محمدهادی ایمانیه شامگاه یکشنبه در نشست فوق العاده در ستاد ولیعهد استان گفت: مدارس شهرستان های تاج نارنجی و قرمز به صورت غیرحضوری تعطیل است.

وی با بیان اینکه خوابگاه های دانشجویی قرمز و نارنجی تعطیل و یا هر تعداد کلاس فعال تعطیل است، افزود: تا اطلاع ثانوی کمبود آزمون مدارس و پیگیری فعالیت های دانشگاهی در این شهرستان ها وجود خواهد داشت.

وی با توجه به ارائه خدمات حمل و نقل عمومی و کلاس های مختلف به شهروندان گفت: فردا دوشنبه ساعت 10 صبح بهمن ماه در ناوگان اتوبوس ها، تاکسی ها و قطارهای شهری به مسافران بدون ماسک خدمات رسانی ممنوع است.

استاندار فارس شرط ادامه فعالیت اصناف را تزریق نوبت سوم واکسن کرونا تا 10 روز آینده دانست.

ایمانیه افزود: همچنین از فردا یک سوم کارکنان شهرستان های نارنجی از راه دور از دستگاه های دولتی و غیردولتی کار خواهند کرد.

وی ادامه داد: کارکنان این دستگاه ها باید تا 10 روز آینده نوبت سوم واکسن کراون را تزریق کنند در غیر این صورت حضور یا عدم حضور در منطقه غایب محسوب می شود.

استاندار فارس با بیان اینکه از فردا تجمعات در شهرهای دارای تاج قرمز و نارنجی ممنوع است، گفت: برگزاری جشن های دهه فجر با رعایت نکات بهداشتی و دوری از آن امکان پذیر می شود.

ایمانیه ادامه داد: همچنین برگزاری فیلم، گروه های نمایشی، جشنواره فیلم فجر با ظرفیت 50 درصدی و مسابقات ورزشی غیر تماشاگران و ورزش های گروهی ممنوع است.

او گفت که سرویس رستوران و غذاخوری نیز وجود ندارد.