اخبار ورزشی

واکنش عربستان به احتمال میزبانی لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، مسابقات لیگ قهرمانان اروپا 2020 فوتبال آسیا شنبه گذشته با قهرمانی اولسان هیوندای کره جنوبی و نایب قهرمان پرسپولیس ایران تمام شد. این مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا تا چند ماه به تعویق افتاد و سپس به همت قطر برگزار شد.

مشخص نیست که AFC برای فصل آینده از همان سیستم متمرکز استفاده خواهد کرد یا خیر. اخبار زیادی در مورد زمان برگزاری مسابقات وجود دارد و به نظر می رسد که اکنون باید یک ماه دیگر برگزار شود آوریل او منتظر شروع مسابقه بود.

اسکان در قطر در استادیوم های مدرن مجهز به امکانات بهداشتی و اقدامات دقیق خوشحال کنفدراسیون فوتبال آسیا ادامه یافت ، اما از طرف دیگر ، کشورهای مقابل قطر ، عربستان سعودی و باسک ، می خواهند با دوحه در دوره مهمان نوازی ادامه دهند.


عکس فینال لیگ قهرمانان اروپا 2020 بین تخت جمشید و اولسان

«نعیم البکر» اصلی کمیته مصاحبه فدراسیون فوتبال عربستان در مصاحبه ای تاکید فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا قطعاً متمرکز خواهد بود که اجباری است و اختیاری نیست.

البکر قبل از آوریل فصل آینده اضافه شد 2021 شروع نمی شود این تقویم فشار زیادی به برنامه مسابقات لیگ عربستان و مسابقات جام حذفی وارد می کند. علاوه بر این ، بیشتر کشورهای آسیایی به ویروس تاج آلوده هستند.

وی در پاسخ به سوالی درباره احتمال میزبانی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: درباره این موضوع صحبت کنید. به زودی و نحوه حفظ آن می تواند پس از اعلام زمان و مراحل نهایی مرحله تیمی تعیین و مورد بحث قرار گیرد.

مطابق با اصلی تصمیم کمیته قهرمانی فوتبال عربستان در مورد افزایش تعداد تیم ها در فصل آینده و اضافه شدن دو تیم دیگر به مسابقات (تیم های بین 32 تا 40 سال) ثابت مانده و AFC هنوز این تصمیم را به تأخیر انداخته است

البکر در پایان ، وی گفت: مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از نظر مادی و بازاریابی بهتر است ، در حالی که سیستم متمرکز برای سازماندهی مسابقات اقتصادی است. جوی در وقت و تلاش مهم است.