اخبار ورزشی

احتمال تعویق لیگ قهرمانان آسیا به سال ۱۴۰۰/ AFC در حال بررسی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، تصمیمات قبلی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای شروع مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2021 در فوریه (فوریه و مارس 2016) بود ، اما روزنامه الاتحاد در کشور باسک امروز اخباری در این باره منتشر کرد و سپس مسابقات فصلی لیگ قهرمانان را به تعویق می اندازد. آره.

الاتحاد در یادداشت جدید ویژه ای نوشت: “لیگ قهرمانان آسیا AFC 2021 در حال بررسی طرحی برای به تعویق انداختن آن به آوریل آینده (آوریل 1400 و مه 1400) است.”

روزنامه اماراتی دلیل این طرح را جشن گرفتن جام جهانی باشگاه ها دانست که برای فوریه برنامه ریزی شده و این بار با تقویم AFC لیگ قهرمانان اروپا همزمان است.

با این حال ، رقابت 2020 هنوز تمام نشده است. پرسپولیس ایرانی از شرق آسیا به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده است و منتظر است تا فینالیست های شرقی به پایان برسند و به دومین فینالیست این رقابت ها راه پیدا کنند.

از طرف دیگر ، آنها هنوز در مورد چگونگی بازی در لیگ قهرمانان فصل آینده بحث می کنند و کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل رواج تاج ، تصمیم نهایی در این مورد نگرفته است.

روزنامه های قطر در روزهای اخیر گزارش داده اند که فصل بعدی لیگ قهرمانان همان سال 2020 خواهد بود. یعنی حفظ یک کشور واحد و همچنین حذف مسابقات رفت و برگشت در مرحله یک هشتم نهایی ، یک چهارم نهایی ، نیمه نهایی و فینال. دلیل این تصمیم افزایش رقابت بین المللی در آسیا و مشکلات بهداشتی پیرامون ویروس کرونا است.

مشکل دیگر لیگ قهرمانان 2021 افزایش تعداد تیم ها از 32 به 40 تیم است و سازماندهی و سازماندهی این مسابقات دشوارتر خواهد بود.