اخبار عمومی

تبلور شکوه و عظمت ملت در انتخابات/فرد منتخب نماینده همه مردم است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی با حضور در ستاد انتخابات لرستان، اظهار داشت: اینجا حضور پیدا کردم که از فعالیت‌های اهل رسانه، خبرگزاری‌ها، خبرنگاران و صداوسیما که در طول بیش از هفت ماه، تلاش قابل تحسینی را داشتند، تقدیر و تشکر کنم.

وی با بیان اینکه ملت ما یک ملت بصیر و آگاه است، خودش پایه‌گذار انقلاب اسلامی بوده و نظام جمهوری اسلامی را در سال ۵۸ پایه‌گذاری کرده است، گفت: نهادهای قانونی نظام هم بر اساس انتخاب مردم شکل‌گرفته است، مردم ما آگاه هستند، هر جا را که دشمن بزند، آنجا را حمایت و تقویت می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، بیان داشت: مردم دیدند که دشمنان ما و نظام سلطه هدفشان کاهش مشارکت است، هم در روز ۲۲ بهمن و هم امروز حضوری انبوه و متراکم داشتند.

حجت‌الاسلام شاهرخی، ادامه داد: از همه هم استانی‌هایی که تابه‌حال موفق نشده‌اند در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنند، در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنند، این یک عبادت جمعی است، چون شکوه و عظمت و افتخار برای اسلام و مسلمانان است.

وی با تأکید بر اینکه چیزی که جز امور مهم امت اسلامی باشد، اگر کسی در آن مشارکت نکند و آسیبی به آن وارد شود، حرام شرعی مرتکب شده است، گفت: شکر این نعمت به این است که با حضور باشکوه و باعظمت و با انتخاب شایسته‌ترین و بهترین‌ها رأی خود را به صندوق بی اندازیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، تأکید کرد: کسی که انتخاب شد و انتخاب او مورد تأیید قرار گرفت، آن فرد نماینده همه مردم است.