اقتصادی

فیروزی پوربادی: دولت جلوی پایمال شدن اعتماد مردم به بازار بورس را بگیرد

یکی از اعضای شورای مشورتی مدنی شورای مشورتی اسلامی تأکید کرد که دولت از راه حل های تخصصی استفاده خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود مردم اعتماد خود را به بازار سرمایه تضعیف نمی کنند و مردم را راضی نمی کنند.

رحمت الله فیروزی پور آبادی در مصاحبه با خبر فوری ، با تأکید بر لزوم اقدامات فوری برای ساماندهی بورس اوراق بهادار ، اظهار داشت: متأسفانه وضعیت بورس باعث عدم اعتماد مردم به بازار سرمایه شده و این بی اعتمادی مطمئناً به اقتصاد کشور آسیب می رساند. برخی راه را برای ورود مردم به بورس و جمع آوری نقدینگی در بازار هموار کردند ، اما نتیجه آن از بین رفتن اعتماد مردم به بازار سرمایه بود.

وی افزود: متأسفانه برنامه ریزی دقیق و کارشناسی شده ای برای حفاظت از سرمایه مردم بورس انجام نشده است ، دولت روی این موضوع تمرکز کرده و از راهکارهای تخصصی برای جلوگیری از تضعیف اعتماد مردم به بازار سرمایه استفاده می کند. و مردم را راضی کند.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجلس نیز در این مورد بسیار حساس بوده و تاکنون جلسات متعددی با رئیس مجلس ، وزیر اقتصاد و رئیس جمهور برگزار شده است. سازمان بورس او مطمئناً برای ساماندهی بازار سرمایه و رضایت مندی مردم از تمام ابزارهایی که در اختیار مجلس است استفاده خواهد کرد.

فیروزی پور آبادی سرانجام تأکید کرد که بازار سرمایه فرصت خوبی برای جذب نقدینگی به بازار و سازماندهی اقتصاد کشور از طریق توسعه و تولید است. اعتماد مردم به این بازار ضروری است و با برنامه ریزی و اقدامات تخصصی از ضرر و زیان مردم جلوگیری می شود.

انتهای پیام