اقتصادی

نادری: دولت پاسخگوی عملکرد خود در بورس باشد/مردم نباید بیش از این ضرر کنند

رئیس فراکسیون آسیب های اجتماعی با بیان اینکه دولت باید مسئول اقدامات انجام شده توسط بورس باشد ، دولت باید اقدامی انجام دهد تا از ضرر بیشتر مردم در بورس جلوگیری کند تا دولت بتواند بورس را مدیریت کند. از طریق سهامداران قانونی اندازه را کاهش ندهید.

احمد نادری در گفت وگو با خبر فوری ، درباره وضعیت بورس و سقوط آن بازار گفت: وضعیت بورس نتیجه اشتباهات جدی و اشتباهات جدی در نظارت است. از آنجایی که برندگان تأثیرگذار می خواستند سودهای کلانی کسب کنند ، این تأثیر بر دولت داشت که منجر به حرکت بورس در آن مسیر شد.

وی ادامه داد: از همان ابتدا مشخص بود که این حجم سود غیر منطقی فقط یک حباب است که می ترکد. بورس سهام توسط طبقه بالا غنی شد و طبقات متوسط ​​و پایین و پایین فقیرتر شدند. من معتقدم که تنها اشتباهات دولت شرایطی نبود که برخی اقدامات برخی از دولت ها به عمد باعث شود بورس در این مسیر قدم بگذارد.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بازار سهام به محلی برای اعتراضات پاشنه آشیل و اجتماعی تبدیل شده است و در این شرایط دولت هیچ پاسخی ندارد.

وی با اشاره به اینکه دولت باید پاسخگوی عملکرد خود در بورس باشد ، از وزیر اقتصاد خواستم جزئیات وظیفه نظارت را توضیح دهد و استیضاح وزیر با 102 امضا در اختیار مدیریت قرار گرفت اما اطلاعیه دریافت نشد . . ما تأکید می کنیم که نخست وزیر اقتصاد و دارایی باید در مورد تصمیمات گرفته شده در بورس سهام س questionال شود و سپس تلاش کند ، اما ما هنوز در مرحله استیضاح هستیم.

نادری اقدامات مربوط به بهبود وضعیت بازار سهام دولت را تشریح کرد: دولت باید اقداماتی انجام دهد تا از آسیب بیشتر مردم به بازار سهام جلوگیری کند. آنها می گویند که قابل قبول نیست.

انتهای پیام