اخبار عمومی

حذف دفترچه تامین اجتماعی از اول اسفند

بر اساس پایگاه خبری ،

به گزارش خبر فوری ، مصطفی سالاری ، رئیس سازمان تأمین اجتماعی ، در دیدار با مدیران دپارتمان های اطلاعات و فناوری اطلاعات سازمان تأمین اجتماعی گفت: امروز ما گامی دیگر در جهت طراحی نسخه الکترونیکی و حذف بروشورهای کاغذی برمی داریم. صفحات کتابهای بیمه شده معتبر و معتبر هستند.

وی افزود: بیمه و بازنشستگانی که دفترچه آنها از اول اسفند ماه منقضی می شود نیازی به دریافت دفترچه جدید ندارند و می توانند با ارائه کارت ملی به پزشکان و مراکز درمانی اعم از قرارداد و قرارداد دارای قرارداد تأمین اجتماعی مراجعه کنند …

سالاری ضمن دعوت از پزشک برای استفاده از سیستم تجویز الکترونیکی تأمین اجتماعی ، اظهار داشت که اگر پزشکان نتوانند یا نمی خواهند از سیستم تجویز الکترونیکی استفاده کنند ، می توانند نسخه های بیمه شده بیمه شده اجتماعی را به صورت نسخه ای بنویسند. اعتبار پزشکی مشابه صفحات دارای دفترچه های کاغذی است.

وی با اشاره به اینکه تمام جزئیات ارائه خدمات به جامعه تحت پوشش تأمین اجتماعی و جنبه های مختلف در برنامه حذف بروشورهای کاغذی گنجانده شده است ، گفت: نحوه ارائه بیمه در مطب پزشکان و سایر مراکز درمانی ، چه استخدام شده و چه استخدام نشده . این برنامه ریزی شده است و ما اطمینان داریم که با برداشتن بروشورهای کاغذی برای انجام تعهدات سازمان تأمین اجتماعی در قبال بیمه شده ، هیچ گونه وقفه ای ایجاد نخواهد شد.

سالاری گفت سالاری گفت: “حذف بروشورهای کاغذی و استفاده از سیستم تجویز الکترونیکی زمینه را برای تغییر خدمات پزشکی اساسی فراهم می کند.” بسیاری از هزینه های غیرضروری به هدر می رود.