اخبار جامعه

هزینه‌های تأمین اجتماعی برای ارائه خدمات نسبت به پارسال ۲ برابر شد

مدیرکل فرهنگ و امور اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی گفت: به طور متوسط ​​ماهانه 21 میلیارد برای ارائه خدمات تأمین اجتماعی به مستمری بگیران ، بیمه شدگان و جامعه هدف هزینه می شود.

به گزارش خبر فوری ، دکتر علی جهانی مدیرکل فرهنگ و امور اجتماعی در جلسه اتحادیه صنعت برق ایران جهت حمایت و جلوگیری از بیمه های اجتماعی و مسائل فرهنگی و اجتماعی در زمینه بیمه پیمان ، نماینده توانیر و هیئت مدیره اتحادیه صنعت برق و کارشناسان اداره کل فرهنگ و امور اجتماعی به عنوان یک سازمان بیمه عمومی و غیردولتی اظهار داشتند و موارد زیر را اضافه کردند: هزینه ها ، هزینه ها و خدمات و تعهدات این سازمان. آنها امسال به 21 میلیارد گوجه فرنگی در ماه رسیده اند (1400).

مدیرکل فرهنگ و امور اجتماعی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی به عنوان بزرگترین و بزرگترین شرکت بیمه اجتماعی مسئولیت 45 میلیون نفر در کشور را بر عهده دارد اظهار داشت: این سازمان خدمات متنوع و گسترده خود را در زمینه های درمانی و بیمه ارائه می دهد. به صورت تعهدات کوتاه مدت و بلند مدت.

وی با اشاره به اینکه میزان هزینه های خدمات ماهانه این سازمان نسبت به سال گذشته 10 میلیارد افزایش یافته است ، خاطرنشان کرد: برای اجرای مرحله دوم تعدیل حقوق بازنشستگی ، سازمان تأمین اجتماعی همواره سعی در ارائه خدمات بهتر به مستمری بگیران داشته است. تا اولویت های اصلی این سازمان فراهم شود.

جهانی با اشاره به اینکه پنج شغل موثر با کارفرمایان بررسی ، بازبینی ، اصلاح و تقویت شده است ، افزود: شفافیت ، روش های بهتر ، مقررات زدایی و پاسخگویی در موارد 28 ، 38 ، 47 ، 50 ، 42 ، 43 و 44 قانون تأمین. تقویت و توسعه یافته است.

وی مشکلات و چالش های پیش روی کارفرمایان در زمینه بیمه را برجسته و بیان کرد: معاون وزیر فرهنگ و امور اجتماعی و امور استانها به عنوان کانال ارتباطی و طرفداران بازیگران اجتماعی می خواهند ارتباطات را تسهیل کنند ، شفافیت و پاسخگویی را بهبود بخشند و مسائل را پیگیری کنند کارفرمایان و ویل تسویه حساب خواهند کرد.

جهانی اظهار داشت: انجام فعالیتهای سازمانی بر اساس مشارکت و تمرکز بازیگران اجتماعی در گروههای بیمه ، کارفرمایی و مستمری بگیران امکان پذیر است ، که به ما در دستیابی به اهداف سازمان کمک می کند. کارآفرینان همیشه منبع اصلی بودجه سازمان بوده اند ، اقدام و اجرا نقش ویژه ای در تأثیرگذاری بر جامعه دارد.

مدیرکل فرهنگ و امور اجتماعی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی برای اجرای مراحل خود باید سه قدم بردارد ، اظهار داشت: گام اول شفافیت است ؛ گام دوم مقررات زدایی و گام سوم پاسخگویی و تسهیل روندها است.

وی اذعان کرد که توانایی های سازمان به مشارکت کارفرمایان ، کارمندان و سه جنبه اصلی دولت بستگی دارد: سازمان تأمین اجتماعی باید روابط و روابط دو جانبه با کارفرمایان را به عنوان مأمورین و عوامل اجتماعی توسعه و تقویت کند. گامهای مثبت و مطلوبی بردارید و سعی کنید از عزیزانشان درخواست دریافت کنید.

جهانی با تأکید بر اینکه بازیگران اجتماعی به ویژه کارفرمایان از اولویت های اصلی سازمان تأمین اجتماعی هستند ، گفت: شناسایی مشکلات ، چشم اندازها و راهکارهای اجرایی در این زمینه از مهمترین فعالیتهای اداره کل فرهنگ و امور اجتماعی است. “

وی گفت: نحوه پاسخگویی کارفرمایان و شنوندگان در این سازمان باید تجدید شود و در جهت درست قرار گیرد تا بسیاری از مشکلات حل شود ، وی گفت: برای گسترش تعامل دو جانبه و تعامل دو جانبه و تلاش های مشترک با کارفرمایان ، کارمندان و سازمان های بازنشستگی. مهمترین برنامه ها در این دفتر هستند.

به گفته دپارتمان روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی ، با انجام دوره های آموزشی ، کارفرمایان و پیمانکاران می توانند در مواردی که موجب مشکلاتی مانند قوانین و مقررات و جرایم بیمه این سازمان می شود ، آگاهی را افزایش دهند. ، خسارات مالی و غم و اندوه. و اختلافات بین کارفرما ، پیمانکار ، کارمندان و سازمان قابل حل است: این دوره های آموزشی با هدف یادگیری کارفرمایان و پیمانکاران در مورد قوانین و مقررات تأمین اجتماعی به منظور آگاهی از وظایف و حقوق خود انجام می شود.

انتهای پیام