اخبار جامعه

تامین اجتماعی کسب منفعت از فوت بازنشستگان به خاطر کرونا را تکذیب کرد

سازمان تأمین اجتماعی با انتشار بیانیه ای در مورد مرگ برخی بازنشستگان در فضای مجازی و پس از انتشار شایعات در مورد مزایای تأمین اجتماعی از سوی تاج ، این ادعاها را تکذیب کرد و تأکید کرد که این بحران جهانی تأثیر منفی عمده ای بر هزینه منابع و هر دو حوزه دارد. به سازماندهی شده است.

به گزارش خبر فوری و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی ، در این بیانیه آمده است: آمار تحریف شده در این صفحات و ادعاهای بدون کاغذ نشان از بی اطلاعی تولیدکنندگان این مطالب دارد. جامعه افتخاری تماشاگران تأمین اجتماعی می دانند که همسر و فرزندان آنها پس از مرگ یک بازنشسته حقوق می گیرند و تعداد مستمری های بسته شده توسط این سازمان در طول سال بسیار کم و در مقایسه با تعداد مستمری های تعیین شده کم است. به

از زمان شیوع کرونا ، ما بیش از 100000 هموطن عزیز خود را از دست داده ایم و البته برخی از کشته شدگان اعضای یک خانواده بزرگ تامین اجتماعی بوده اند. پرداخت مستمری به خانواده آنها بر عهده سازمان تامین اجتماعی است.

این اطلاعیه می افزاید: “علاوه بر هزینه های بلند مدت مربوط به تعیین حقوق بازنشستگی ، سازمان تامین اجتماعی بخش عمده ای از هزینه های درمان بیمه شدگان را بر عهده دارد و در مورد بیماری عروق کرونا ویروس قلب ، بیشتر حمایت ها و همکاری ها برای پرداخت هزینه ها ارائه شده است. “

موضوع مهم دیگری که بر منابع سازمان تأمین اجتماعی تأثیر منفی می گذارد ، کاهش اشتغال ، مشکلات اقتصادی شرکت ها و افزایش مطالبات بیمه بیکاری است که باعث کاهش منابع حق بیمه و افزایش هزینه های تامین اجتماعی شده است. سازمان.

در نهایت نوشته شده است: امیدواریم در آینده نزدیک دوره اپیدمی این بیماری بدخیم در اسرع وقت به پایان برسد و مطمئناً پس از آن ، گزارشات آماری مفصلی از آثار منفی این بیماری بر منابع و مصارف. توسط سازمان تامین اجتماعی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام