اقتصادی

۲۵ درصد کتاب‌های نمایشگاه مجازی به خریداران ارسال شد

مدیرعامل شرکت ملی پست از خرید بیش از 400000 عنوان کتاب در نمایشگاه مجازی خبر داده و اعلام کرده است که 25٪ از خریدها تحویل داده شده و سفارشات باقیمانده نیز در مهلت های تعیین شده برای خریداران ارسال می شود.

رمضانعلی سبحانی فر در گفت وگو با خبر فوری اظهار داشت: در نمایشگاه کتاب مجازی ، ناشران یک جایگاه مجازی دارند و کتاب های خود را به مردم نشان می دهند و مردم از آن سیستم خرید می کنند. ناشران بسته های كتاب را با توجه به خریدی كه در پاكت انجام شده قرار می دهند و آنها را به دفاتر پستی ثابت كه به مركز تجزیه و تحلیل ارز می رسند می فرستند. سپس یک پیام متنی برای خریدار ارسال می شود مبنی بر اینکه بسته شما به اداره پست تحویل داده شده و بسته به مسافت ، زمان مشخصی برای ارسال آن به خریدار وجود دارد.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به مبانی تحویل به موقع کتاب به خریداران گفت: در استانهایی که خریدار در آنها واقع شده است مانند استان تهران با بیشترین ناشر یا سیستان و بلوچستان که از تهران فاصله دارد ، این زمان متفاوت است. این دوره همچنین زمان تحویل کتاب را مشخص می کند.

مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه بیش از 400 هزار عنوان کتاب خریداری شده است ، 245 هزار عنوان کتاب از طریق پست تحویل داده شده ، 167 هزار جلد آن توسط ناشران تهیه شده و از این تعداد 245 هزار عنوان به 67 هزار خریدار تحویل داده شده است ، 25 مورد درصد خریدها انجام می شود و سایر سفارشات در بازه های زمانی ارسال می شوند.

سبحانی فر ادامه داد: این نمایشگاه تا روز جمعه تمدید شده است و در آن زمان که حداکثر تعیین می شود به دست مردم می رسد و تاخیری وجود ندارد. این کتابها همچنین از استانداردهای تعریف شده و تعریف شده توسط ما برخوردارند. تا زمانی که بسته از طریق پست ارسال نشود ، اما توسط ناشران به ما تحویل داده شود ، در صورت مطابقت با استاندارد ، کتابها کمترین آسیب را می بینند.

انتهای پیام