اخبار عمومی

اشتغال زندانیان سبب از ورود آسیب های اجتماعی جلوگیری می کند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، مجید کاویانی عصر چهارشنبه در جلسه ای با عنوان “تفاهم نامه همکاری در زمینه اشتغال زندانیان و اعتیاد” لیلا واثقی ، فرماندار قدس ، رئیس صنعت و معدن ، نماینده ناجا ، معاونان و بخشداران. و یک گروه از مسئولان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد ، وی در یک سخنرانی گفت: تا کنون روند بردن زندانیان و معتادان به کارگاه تولید به دلیل مشکلات پیش آمده و بحث اشتغال به تأخیر افتاده است. ، برای مردم قدس در اولویت است.

وی افزود: ما باید به گروه تولیدکننده اطمینان دهیم و افرادی را که صلاحیت شرکت در این کار را دارند معرفی کنیم و همچنین خانواده های این گروه آسیب دیده را برای کار در دو گروه زن و مرد برای آموزش معتادان شناسایی کنیم. او پرونده را ارائه داد تا این کار سریع انجام شود.

قدس مالی درباره اهمیت اشتغال زایی این زندانیان تأکید کردند و افزودند: “زندانیانی که حق کار دارند در صورت کار در آن کارگاه با دستور دادگاه آزاد می شوند ، بنابراین از آسیب رساندن به خانواده زندانی جلوگیری می کنند و به اقتصاد و معیشت خانواده کمک می کنند.”

براساس این گزارش ، یک پناهگاه در شهرک صنعتی قدس برای معتادان و زندانیان مواد مخدر اجاره و تجهیز شده است و سیستم های دسترسی آماده کار هستند.

این پروژه از 1 بهمن آغاز شده و پیگیری های زیادی برای جذب معتادان و زندانیان با مسئولان مربوطه انجام شده است.