اخبار عمومی

لزوم چاره‌اندیشی برای عدم تکرار جنایات گروه‌های تکفیری در پاکستان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، اعرافی آیترافا سه شنبه شب در پی جنایتی هولناک توسط گروه های تکفیری در پاکستان که باعث کشته شدن کارگران و مسئولان کارگران اهل بیت (علیهم السلام) شد ، در پیامی این اقدام تروریستی را محکوم کرد.

متن پیام مدیر سمینار به شرح زیر است:

به نام خدا

خداحافظ نْبٍ قُتِلَتْ (تکویر / 9)

این امر منجر به جنایات اخیر گروههای تکفیری برادر دوست و برادر پاکستانی در این کشور و قتل کارگران زحمتکش و دوست داشتنی در اهل بیت (علیهم السلام) شده است. تالم و نفوذ همه علاقه مند به مسلمانان و مکتب نورانی اسلام و خاندان شریف پیامبر اکرم لی خدا خانواده شد.

بار دیگر دست شر گروه های تکفیری از آستین استکبار جهانی و تروریست های متحجر و جاهل بیرون آمد و جنایتی علیه بشریت مرتکب شد و ناجوانمردانه یک گروه ذغال سنگ را در استان بلوچستان در پاکستان سر بریده و به شهادت رساند.

بدون تردید عاملان این جنایت ، به انتقام ناکامی های فراوان خود در جبهه های مختلف ، می خواهند اختلافات و تفرقه هایی را در میان جوامع مسلمان ایجاد کرده و با افتخار اهداف شیطانی را برای گسترش اسلام هراسی و انحراف افکار عمومی از سیاست های خصمانه در جهان اسلام و کشورهای غربی آسیا دنبال کنند. کشورهای اسلامی ایران و پاکستان هستند.

با ارتکاب به چنین جنایاتی ، گروه های تکفیری بیش از پیش در معرض مزدور ، جهل و بیرحمی و دوری از اخلاق و عقلانیت خود قرار می گیرند. بدون شک این جنایات فجیع قلب همه پیروان قرآن و عاشقان پیامبر اکرم است. .لّی علا علیه وأله و او خانواده های سراسر جهان را با غم و اندوه و سینه ها را از خشم پر کرده است.

سمینارها ضمن تسلیت این واقعه دلخراش ، به محضر امام خدای متعال فرجه الله متعال. الشریف، مقام معظم رهبری العالی، حکام بزرگ تقلید دامات برکاتهم و همه مسلمانان و شیعیان جهان ، به ویژه خواهران و برادران شیعه و سنی در پاکستان و به ویژه خانواده های کینه توز ، این جنایت هولناک را محکوم کرده و بر برادری عمیق اسلامی برادران شیعه و سنی را در اقصی نقاط جهان تأکید کرده اند. دوست و برادر پاکستانی ملی می خواهد برای جلوگیری از تکرار جنایات گروه های تکفیری و جلوگیری از تجزیه پاکستان و جدایی کشورهای اسلامی گام هایی بردارد.

در این سمینارها ضمن اطمینان و همدردی با خانواده های معزز شهدای این جنایت ، حمایت از شیعیان و خانواده های منطقه با منویات عالی ترین مراجع تقلید و خاکسپاری از پیکر مطهر شهدا ، ضمن ابراز آگاهی و دانش والای آنان ، ستایش شد. او می داند که چگونه وحدت شیعه و مسلمان را تقویت کند و نقشه های شیطانی دشمن را از بین ببرد.

خدا رحمت و مهربانی کند و درجات و شادی روح این شهدای مهربان را از درگاه خداوند متعال مسئلت کند. مسألت ایجادنمائیم و از مقدسات ، به همه خانواده و بازماندگان ، صبر و اجر زیبا جزیل ما میخواهیم.

علی رضا اعرافی

مدیر سمینارها

قم سانتوا