اقتصادی

شاهد سرمایه گذار ستیزی در تبریز هستیم

خبر فوری / آذربایجان شرقی یکی از اعضای شورای اسلامی در تبریز معتقد است که تمایل سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در تبریز و آذربایجان به دلیل بروکراسی اداری سنگین در تبریز نیست:

محرم محمدزاده با اشاره به اینکه متأسفانه سطح سرمایه گذاری در شهر تبریز بسیار بالا است ، اظهار داشت: توسعه هر شهر و کشوری به سرمایه گذاری و حضور سرمایه گذاران بستگی دارد و بر این اساس زندگی اقتصادی همه شهروندان است. در شهر بهبود خواهد یافت

وی افزود: تبریز شهر گذشته است. تجارت و سرمایه گذاری بسیار قدیمی بود اما به تدریج سرمایه گذاری ها رو به کاهش بود.

وی گفت: “دلایل مختلفی برای این امر وجود دارد” و افزود که برخی از سرمایه گذاران شهر یا کشور را ترک کرده اند یا در شهرهای دیگر سرمایه گذاری می کنند.

رئیس کمیته بهبود سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار گفت: افراد زیادی به عنوان سرمایه گذار به این تجارت پیوسته اند اما چون از چنین موضوعاتی بی اطلاع هستند ، متاسفانه بسیاری از پروژه های نیمه تمام در سطح شهر باقی مانده است.

وی گفت که سایر شهرها در حال آماده سازی زمینه حضور سرمایه گذاران و دعوت از سرمایه گذاران برای مشارکت هستند. از نظر سرمایه گذاری ، همه سازمان ها باید با هم کار کنند و پروژه های سرمایه گذاری را شروع کنند که به نفع شهر تبریز باشد.

محمدزاده افزود: در این راستا همه باید کار کنند و نه تنها شورا بلکه همه نهادها نیز باید در این راستا گام بردارند و اقدامات بزرگی در شناسایی فرصت های سرمایه گذاری انجام دهند.

وی گفت: اجرای این پروژه ها موجب افزایش ارزش افزوده ، افزایش اشتغال و رونق اقتصادی می شود.

وی با بیان اینکه شناسایی سرمایه گذاران واقعی و جلب همکاری آنها منجر به توسعه اقتصادی در شهرستان می شود ، گفت: کمیته سرمایه گذاری اقدامات زیادی را در این زمینه انجام داده و می خواهد با شناسایی سرمایه گذاران واقعی به هدف اصلی جذب سرمایه گذاران دست یابد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل روابط اسلامی تبریزه ، وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به شیوع ویروس تاج کراون افزود: من از همه شهروندان می خواهم که خریدهای خود را کاهش دهند و به ویژه سلامتی و رفاه را بازگردانند. از اجتماعات غیرضروری در بازارها و مراکز تجاری جلوگیری کنید.

انتهای پیام