اقتصادی

پروژه «بذور هیبرید و مرغوب گیاهان دارویی استراتژیک» نیازمند جذب سرمایه‌گذار

عبدالله قاسمی پیربلوتی در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا، اظهار کرد: فراخوان مشارکت و همکاری در پروژه بزرگ تحقیق و تولید بذر هیبریدی و گیاهان دارویی و معطر استاندارد، یک مرکز راهبردی تحقیقات اسلامی است. دانشگاه آزاد واحد شهرقدس با همکاری واحدهای جمهوری اسلامی استان تهران (تهران مرکزی، علوم و تحقیقات، یادگار امام شهرری، ورامین، اسلامشهر، ملارد و فیروزکوه) و معاونت پژوهش، فناوری و نوآوری. دانشگاه آزاد اسلامی، اجرای پروژه تحقیقاتی و تولیدی بذر هیبرید و مرغوب گیاهان دارویی «استراتژیک» مستلزم مشارکت یا سرمایه گذاری مادی (مطابق با قوانین جمهوری اسلامی و قوانین دانشگاه) است.


بیشتر بخوانید:

همسویی با نیازهای صنعت تدریس دانشگاهی در مرکز تحقیقات پزشکی

اولین وبینار پزشکی برگزار می شود


وی افزود: در جزییات نهال های هیبریدی باکیفیت گیاهان دارویی استراتژیک، گونه های استراتژیک گیاهان دارویی در فاز اول طرح پنج گونه گیاهی در کشاورزی در کارگروه تخصصی متشکل از نمایندگان وزارت کشور است. سلامتی. بر اساس گردش مالی صنایع غذایی و بهداشتی، صادرات و تقاضا از بازارهای خارجی، مصارف مختلف (غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی، ادویه جات، آشپزی، آشامیدنی، فرآورده های طب سنتی، مکمل های دامی). ، ماهیگیری، پرندگان و …)، تنوع مصرف اندام های گیاهی، دانش بومی موجود، سازگاری با زمین و امکان کشت و …. انتخاب شده اند.

این مقام مسئول افزود: با توجه به سرمایه گذاری این پروژه توسط نهادها و سازمان های مختلف، کل سرمایه گذاری پروژه 26 میلیارد تومان است که 14 میلیارد تومان آن برای دانشگاه ها به ارمغان می آورد و هم اکنون 12 میلیارد تومان سرمایه گذاری مورد نیاز است که شامل مواد آزمایشگاهی و سرمایه در گردش

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفادشت و ملارد شهرقدس افزود: تولید نمونه یا دانش فنی محصول، تولید انبوه و بازاریابی به دستیابی به نتایج علمی و فنی کمک خواهد کرد. درصد مالکیت

قاسمی پیربلوت افزود: برای کسب اطلاعات و جزئیات بیشتر، مدیران و همکاران پروژه به صورت حضوری یا آنلاین جلسه ای را جهت ارائه BP و مشخصات فنی پروژه و دریافت نظرات و پیشنهادات ارزنده از علاقمندان به مشارکت خواهند داشت. . علاقه مندان می توانند به سایت مرکز تحقیقات دارویی به آدرس /http//rcmap.qodsiau.ac.ir مراجعه و فرم تکمیل شده را به همراه مدارک کامل به آدرس ghasemi955@yahoo.com ارسال کنند.

انتهای پیام/4062/