اخبار جامعه

توزیع ۵۰۰ تن محصولات پروتئینی تنظیم بازار در میادین تره بار

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت: نوروز 3 میدان جدید تره بار و 3 ایستگاه آتش نشانی جدید افتتاح می شود و 500 تن محصولات پروتئینی برای تنظیم بازار در میدان تره بار توزیع می شود.

به گزارش خبر فوری ، اصغر عطایی – مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران درباره آماده سازی پایتخت برای نوروزرا و اقدامات سازمان های تابعه معاونت خدمات شهری تهران توضیحاتی ارائه داد.

وی گفت: “مدیریت پسماند معمولاً در پایان سال به دلیل میزان زباله در مراكز خرید و بعضی جاها درگیر است.” این سازمان 7 اقدام ویژه برای آماده سازی در تهران انجام می دهد ، از جمله نصب 2000 مخزن بازیافت در 120 و 240 کانتینر ، اجرای طرح کارت و حذف مخازن 110 لیتری از سطح برخی معابر.

طبق گفته Atair ، این سازمان “در تولید و توزیع سری N. نقش داشته است. اقدام دیگر این سازمان در راستای فعالیت های فرهنگی و آموزشی برای پاکسازی و بهینه سازی مدیریت پسماند است.

به نقل از وب سایت این شهر ، مدیرکل خدمات شهری تهران همچنین درباره اقدامات سازمان میادین میوه و تره بار گفت: این سازمان 12 اقدام ویژه در این روزها دارد ، 3 بازار جدید در حال فعالیت ، هماهنگی عرضه 13 هزار و 500 تن کل محصولات ، تنظیم بازار ، تخفیف در کالاهایی که به 25 گروه محصول تبدیل شده و اجرای یک برنامه کنترل و کالیبراسیون برای مقیاس های کنترل.

وی 7 اقدام ویژه آتش نشانان در 22 منطقه را ذکر و تشریح کرد: مهمترین آنها افتتاح 3 ایستگاه آتش نشانی جدید ، 12 منطقه ایستگاه سعدی ، ایستگاه میرداماد و ایستگاه فرمانداری ری است.

عطائیک گفت: 5000 آتش نشان در چهارشنبه آخر سال و در آن روزها شهر را تحت پوشش قرار می دهند. هزاران تیم عملیاتی امنیت را در نقاط ورود و خروج روز طبیعی تأمین می کنند. این گروه در بهشت ​​زهران و بهشت ​​زهران (س) در مسیرها خواهند بود تا مردم را در آخرین پنج شنبه سال حضور دهند. اقدامات دیگر شامل ساماندهی کلیه 133 پارک آتش نشانی است.

وی گفت: 8 اقدام ویژه توسط نوروز سازمان صنعت و اشتغال انجام می شود. بهبود ظاهر کیوسک ها شامل بهبود گذرگاه و مجموعه کیوسک ها است. سایر اقدامات در دستور کار ، مدیریت و سازماندهی فروشندگان منطقه ای و بازارهای روز است.

آتایک توضیح داد که برخی از مکانها در پایان سال با هدف سازماندهی فروشندگان با همکاری نگهبان و شهردار برگزار می شود. اقدامات دیگر شامل مبارزه با موش ها و زنده نگه داشتن سگ های کالچین در شهر و پاکسازی محیط فروشندگی های عمومی خودرو از جمله پاکسازی آن مناطق است.

وی افزود: اداره محیط زیست همچنین 9 اقدام ویژه را در دستور کار خود دارد. یکی از آنها معاینه فنی کلیه وسایل نقلیه سبک و سنگین است. این همچنین از جمله فعالیتهای اداره کل محیط زیست مربوط به کنترل امنیت و کنترل ماسک و دستکش ، اتوبوس و کنترل BRT و غیره در HSE شهرداری و هزاران ساختمان شهرداری است. کنترل شستشوی ماشین و بازیافت آب نیز بخشی از مجموعه اقدامات زیست محیطی است. آنها همچنین آبگرمکن های خورشیدی اطراف را بازرسی می کنند.

آتایک گفت: شرکتهای شهربان و حریمبان برای مقابله با عبور و کنترل غیرقانونی ساختمانها دو اقدام ویژه انجام می دهند.

انتهای پیام