اخبار جامعه

استقبال تهرانی‌ها از «فروش ویژه شب یلدا» در میادین میوه و تره‌بار

اولین روز اجرای طرح «فروش ویژه شب یلدا» در میادین میوه و تره بار تهران با استقبال مردم تهران مواجه شد.

به گزارش خبر فوری، تفاوت قیمت میوه و تره بار نسبت به میانگین قیمت محصولات مشابه در سطح شهر و کیفیت مطلوب این محصولات و تلاش شهروندان برای تهیه میوه و تره بار بین 30 تا 41 درصد است. «شب یلدا» برای افزایش بازدید مردم لازم است. در مزارع میوه و تره بار بار می شود.

بر اساس این گزارش، با آغاز طرح فروش ویژه شب یلدا، علاوه بر میوه های ویژه این شب، فروش میوه هایی مانند انگور جو به قیمت هر کیلوگرم 24 هزار پوند به قیمت انگور شاهرودی صورت می گیرد. کیلویی 15300 و کیلویی 18500 پرتقال جنوبی تامسون 15400 کیلو گرم پرتقال شمالی تامسون 9800 کیلو سیب سبز و قرمز کیلویی 12200 کیلویی کیویا کیلویی 13700 گلابی لیمو شیرین 25 هزار کیلو کیلویی موز کیلویی 26950 و نارنگی 13500. آنها همچنین در بازار میوه و سبزی پوند افزایش یافته اند.

این گزارش می افزاید: در دو روز گذشته صیفی جات از جمله چغندر به قیمت هر کیلوگرم 5700 کیلوگرم، خیار گلخانه ای 8700 کیلوگرم در هر کیلوگرم، شلغم با قیمت هر کیلوگرم 5500 کیلوگرم و کدو تنبل با قیمت هر کیلوگرم به ازای هر کیلوگرم افزایش یافته است. 7500 کیلو گوجه و سبزی.

گفتنی است فروش ویژه شب یلدا روز گذشته 25 آذرماه برای پاسخگویی به نیاز 267 میدان و میدان میوه و تره بار شهرداری تهران انجام و تا پایان 30 آذرماه تمدید می شود و ویژه شب یلدا را ارائه می کنند. محصولات از این مراکز با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب.

قیمت فروش ویژه میدان های یلدا تره بار را می توانید در سایت این سازمان مشاهده کنید

مدیرعامل سازمان مدیریت میوه و تره بار شهرداری تهران از دومین روز فروش ویژه این سازمان در شب یلدا و افزایش قیمت میوه و تره بار و سایر محصولات در میادین خبر داد. در سایت سازمان با مراجعه به سایت این سازمان به آدرس mayadin.tehran.ir قیمت محصولات میدان را در نظر گرفته و با قیمت محصولات مشابه در سطح شهر مقایسه کنید.

سید سعید راده با اعلام اینکه علاوه بر میوه های شب یلدا، سایر خوراکی های رایج شب یلدا نیز از جمله آجیل، آجیل و ماهی در میادین میوه و تره بار عرضه می شود، افزود: امروزه انار هر کیلوگرم است. به قیمت 16200 تومان. ، هندوانه مینابی و پرطرفدار با قیمت 6600 تومان، هندوانه چیتی با قیمت 5600 تومان و ازگیل با قیمت 18 هزار تومان به صورت دستی در میادین عرضه می شود.

به گزارش سایت شهر، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با بیان اینکه قیمت میوه و تره بار در حال حاضر 41 درصد کمتر از میانگین قیمت شهر است، خاطرنشان کرد: این نسبت در قیمت است. میوه های شب یلدا شامل انار، هندوانه، کلم و خرمالو 34 درصد و قیمت سبزی و صیفی 33 درصد است.

انتهای پیام/