اخبار جامعه

وزیر بهداشت: پیرو تقاضاهای مکرر ما، مردم از سفر پرهیز کنند

وزیر بهداشت ، در چارچوب طرح شهید سلیمانی و با همکاری بسیج مستضعفین ، در مورد افزایش طرح کشف ویروس کرونا برای سفرهای نوروزی گفت. آنها اعلام نشده اند ، من می خواهم درخواست هایی را که می خواهیم بارها و بارها ارائه دهیم دنبال کنم. “مسافرت نروید. این برنامه زمانی موفقیت آمیز خواهد بود که جمعیت سبک و موجی نداشته باشیم.

به گزارش خبر فوریدر کنار دکتر سعید نمکی ، برای تشریح برنامه نوروزی و تقویت گام چهارم بسیج ملی طرح مارتیری سلیمانی ، بسیج خطاب به فرمانده سازمان فقر ، از سرداری سلیمانی برای همکاری در تشدید بیماری تشکر کرد. پیش از این ، بسیج مسئولیت همکاری و هلال احمر ، سازمانهای غیردولتی ، صدا و سیما و نیروهای مسلح ، نیروی انتظامی ، فرمانداران ، فرمانداران ، بخشها و کلیه عزیزانی را که در همکاری وزارت کشور ، وزیر کشور و سایر وزارتخانه ها شرکت داشتند ، عهده دار بود. و آژانسها نتایج بسیار خوبی به دست آوردند. آنها در اجرای طرح شهید سلیمانی داشتند و هدف تعیین شده در این زمینه بسیار بیشتر از حد انتظار محقق شد.

وی با اشاره به ویروس جهش یافته انگلیسی اظهار داشت: با توجه به ویروس جهش یافته زیاد و بار همکاران ما ، شیوع بالای این ویروس در استان خوزستان ، مرحله جدید پروژه شهید سلیمانی و حمایت از بسیج عزیز ، ما می توانیم تشخیص را افزایش داده و آزمایش را به مدت یک ماه افزایش دهیم. در حال حاضر روزانه 20000 آزمایش فقط در استان خوزستان انجام می شود. این روش در تمام استان ها دنبال می شود.

وزیر بهداشت با اشاره به اهمیت جداسازی بیماران در بیماری بیماری کرونا قلب در محیط قرنطینه و قرار دادن آنها در پنجاه سالگی ، ادامه داد: در این راستا عزیزان ما در بسیج به ما کمک بیشتری می کنند. به دلیل عدم اطاعت از ویروس غیر جهش یافته ، نباید اجازه دهیم موارد ویروس جهش یافته در جامعه پخش شود. در این راستا ، همکاران ما در ماه سرخ به پیش بینی در گذرگاه های مرزی و همچنین سایر دستگاه ها کمک می کنند.

وزیر بهداشت نوروز همچنین در مورد این سفرها گفت: “در این رابطه ، ما از مردم می خواهیم ، حتی اگر آنها ممنوعیت سفر غیر قرمز و غیر نارنجی را اعلام نکرده باشند ، اما هر دو در جلسه در مقر تاج ملی و به عنوان رئیس جمهور انقلاب. برنامه ما باید مردم را از سفر بارها و بارها متوقف کند. این برنامه زمانی موفقیت آمیز خواهد بود که جمعیت مایع و موجی نداشته باشیم. اگر از خانه ای به خانه دیگر به دنبال ویروس جهش برویم اما اگر مردم جابجا شوند ، این همه برنامه های ما را خراب می کند. بنابراین مردم باید از مسافرت اجتناب کنند ، ماه آینده این طرح را به خوبی اجرا می کنند و در نهایت شاهد کشوری بدون ویروس خواهیم بود یا بروز موارد را به حداقل می رسانیم.

ادامه دارد