اخبار جامعه

تقویت ناوگان اتوبوسرانی تهران در خطوط منتهی به مراکز خرید

مدیرکل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران آمادگی خود را برای استقبال از ناوگان اتوبوسرانی نوروز 1400 پایتخت اعلام کرد و گفت: “تعداد سفرهای روزانه ، از جمله استفاده از اتوبوس ، در روزهای آخر سال به طور قابل توجهی افزایش می یابد و شرکت اتوبوسرانی این سفر را انجام می دهد. اقدامات لازم برای مطابقت با پروتکل های بهداشتی. “متناسب با افزایش حجم تقاضای سفر.

به گزارش خبر فوری ، آقای محمود ترفه با تأکید بر اینکه شرکت اتوبوسرانی برای تأمین نیازهای شهروندان با تمام توان به میدان آمده است ، اظهار داشت: “اگرچه ناوگان فرسوده شده است ، اما ما سعی کرده ایم از ظرفیت موجود استفاده کنیم و ظرفیت جدید 210 اتوبوس و مینی بوس به تازگی پیوسته است ناوگان “

ترفه با اشاره به اینکه تعمیرات جزئی و کلی در اتوبوس های فرسوده و تعمیر شده نیازمند انجام شده است ، افزود: در هفته آخر سال علاوه بر تقویت ناوگان ، خطوط به بازارها و مراکز خرید نیز به طور ویژه تقویت می شوند.

وی با هشدار نسبت به تحویل 40 دستگاه اتوبوس و مینی بوس دیگر قبل از پایان سال گفت: با توجه به موج جدید بیماری عروق بیماری کرونا قلب ، انتظار می رود بسیاری از شهروندان سفرهای خود را در ایام نوروز لغو کنند. و آنها قرار نیست تهران را ترک کنند ، این روزها آماده خدمت به مردم هستند و ناوگان اتوبوسرانی تهران بدون یک روز یا یک ساعت رایگان به شهروندان خدمات ارائه می دهند.

وی علاوه بر کار 24 ساعته و 24 ساعته خطوط پرسرعت ، با اشاره به اینکه خطوط با تقاضای سفر باعث افزایش ساعات کار خطوط می شود خاطرنشان کرد: از طریق ویدئو تقاضای سفر شهروندان را برآورده می کنیم. نظارت ، برای ارسال یک اتوبوس کمکی ما در مناطق پر تقاضا فعالیت می کنیم ، در حالی که برای حل مشکلات و پیوندهای ترافیکی ، برای تسهیل و تسریع در تردد اتوبوس ها ، هماهنگی لازم با پلیس راهنمایی و رانندگی انجام شده است.

ترفه با اشاره به اینکه ضد عفونی مداوم اتوبوس ها همچنان در جریان است و تمیزکاری کامل و کاملی از جمله توالت ، خشکشویی و لباسشویی اتوبوس را در دستور کار قرار داده ایم ، تصریح کرد: برای رفع مشکلات فنی اتوبوس ها نیز باید تسکین های سبک و سنگین ایجاد شود. و ما برای جلوگیری از انسداد شبکه جاده ای اقداماتی انجام داده ایم.

به گزارش روابط عمومی با شرکت اتوبوسرانی تهران؛ مدیر شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تأکید بر اینکه رانندگان ناوگان اتوبوسرانی پایتخت و نیروهای افتخاری که به آنها کمک می کنند 24 ساعت شبانه روز در بخش فنی ، ستاد و سیستم ها کار می کنند ، گفت: زمان تحویل رانندگان و واحدهای دیگر شرکت واحد همچنین در خدمت شهروندان خواهد بود.

انتهای پیام