اخبار جامعه

زالی: باید برای تامین واگن های بیشتر در متروی تهران اقدام شود

ویژه برنامه حامیان سلامت به مناسبت روز پرستار در گیت انتظار ایستگاه میدان حضرت ولی عصر(عج) معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت مترو تهران برگزار شد.

به گزارش خبر فوری، همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و گرامیداشت روز پرستار، برنامه حامیان سلامت با حضور علیرضا زالی فرمانده عملیات تاج تهران و سید محمد نقیب معاونت اجرایی این طرح برگزار شد. امور اجتماعی و فرهنگی.

زالی گفت: با مدیریت خوب کارکنان شرکت بهره برداری مترو تهران، تصاویر پرستاران و کادر درمانی بر روی دیوارهای این ایستگاه نصب شده و خود مردم امروز در این ایستگاه حضور دارند.

فرمانده پادگان عملیات ضد کرونا تهران با بیان اینکه در برخی عکس ها چهره خسته پزشکان دیده می شود، گفت: تصاویر خاطرات خوش کادر پرستاری را نشان می دهد.

وی خاطرنشان کرد: در متروی تهران برای رعایت بهتر فواصل اجتماعی تلاش شده و باید از ماسک و … در این ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده شود.

زالی با بیان اینکه انتظار می رود شهروندان نوبت سوم واکسن را به موقع دریافت کنند، گفت: یکی از مهم ترین موضوعات بحث تامین واگن در شبکه مترو است.
رئیس ستاد تاج تهران افزود: باید واگن های بیشتری در شبکه مترو تامین شود و در تولید واگن ملی نیز پیشرفت خوبی داشته ایم.

وی افزود: برای کلانشهرهای بیشتر از جمله متروی تهران باید واگن های بیشتری تامین شود.

زالی در پاسخ به سوالی مبنی بر تعداد شهدای کادر پزشکی گفت: تاکنون بیش از 240 شهید مدافع سلامت به دلیل تاج و تخت داشته ایم.
فرمانده عملیاتی قرارگاه ولیعهد تهران در پاسخ به اینکه سرویس مترو تهران که تا ساعت 22:30 فعال بود، هم اکنون تا ساعت 22 باز است و به گفته وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افرادی که واکسینه نشده اند. این کار را انجام خواهد داد. ورود مجاز نیست. اما مهم ترین موضوعی که می تواند به حفظ جان شهروندان و مسافران کمک کند استفاده از ماسک در طول سفر است.

وی گفت: توصیه می شود مردم تهران با یک ویروس خفیف واکسینه شوند و افراد بالای 40 سال نیز برای دریافت نوبت سوم واکسن به مراکز مراجعه کنند که حفاظت کافی در مناطق شلوغ مانند مترو.

زهیک با بیان اینکه تامین واگن متروی تهران یکی از موضوعات اصلی رعایت فاصله اجتماعی است، گفت: توجه به بودجه کاملا متفاوتی نیاز دارد و دوستان باید از توانمندی های جدید در حوزه ریالی و همچنین حوزه ارزی استفاده کنند. تامین واگن

وی افزود: ناوگان اتوبوسرانی تهران با حدود 5500 دستگاه اتوبوس نیز باید بتواند آن ناوگان را نوسازی کند. بنابراین نیاز است تا بسیاری از مشکلات شبکه مترو حل شود و با افزایش ترافیک، بخش بزرگی از فواصل اجتماعی ارائه شود. تامین واگن.

زالیک ادامه داد: خوشبختانه در حوزه واگن سازی پیشرفت های چشمگیری حاصل شده است و امکان عرضه برخی سیستم های واگن در حمل و نقل عمومی (مترو) در کشورمان نیازمند پیش خرید تضمینی و اعتبارات لازم است. برای کلان شهرها، حمل و نقل عمومی یکی از آسیب پذیرترین مناطق در منطقه تاج به نظر می رسد. حمایت از شرکت مترو برای استفاده بیشتر از واگن ها در حوزه اعتباری و ریالی برای خدمات رسانی به شهروندان در خطوط مترو.

فرمانده ستاد تاج و تخت تهران درباره جان باختن کادر پزشکی گفت: مجموع شهدای شهید در کشور حدود 240 نفر است که این به دلیل مسائل اداری است.

زالی گفت: کسانی که واکسینه نشده اند و می خواهند از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند نگران هستند، کاهش ساعت مترو در ستاد ملی اعلام و تصمیم جدیدی اتخاذ خواهد شد. اما برای اجرای قانون جدید و جلوگیری از افرادی که واکسینه نشده‌اند، تجمیع داده‌ها و اتصال داده‌ها شرط اصلی اجرای این قانون است، بخشی از داده‌ها وارد سیستم و بخشی از آن در حال ادغام است. باید انجام شود و هر چه زودتر این داده ها وارد سیستم شود. این پیشگیری هوشمندانه انجام خواهد شد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، در پایان این مراسم با اهدای گل و هدایایی به پرستاران منتظر در ایستگاه میدان حضرت ولیعصر(عج) اهدا شد.

انتهای پیام/