اخبار ورزشی

ترکیب تیم ملی جودو در قهرمانی آسیا مشخص شد

تیم ملی جودو با 5 جودوکار در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می کند.

به گزارش خبر فوری ، مسابقات جودو قهرمانی آسیا 17 آوریل در قرقیزستان برگزار می شود و جودوکاران 32 کشور در آن شرکت می کنند. تیم ملی جودو ایران در این مسابقات همراه با نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان به رقابت می پردازد.

طبق برنامه مسئولان فدراسیون جودو ، مصطفی کریمی ، رئیس سازمان تیم های ملی و تصمیم مسئولان فدراسیون ، تصمیم گرفت تیمی را با ترکیب سه دسته نوجوان به قرقیزستان اعزام کند تا از تیم ملی بزرگسالان و بزرگسالان حمایت کند.

یک جودوکار خردسال که در مسابقات قهرمانی آسیا سال گذشته مدال کسب کرد و سه جودوکار خردسال قصد دارند با محمد باریمانوک کاپیتان تیم ملی ایران در مسابقات جودو آسیا حضور داشته باشند.

تیم اعزامی به این مسابقات با نظارت کادر جوانان به این مسابقات اعزام می شوند.

بر این اساس ، محمد محمدی باریمانلو 73- کیلوگرم ، امین کامیابی 81- کیلوگرم ، قاسم باغچقی 90- کیلوگرم ، علی پرهیزگری 100- کیلوگرم و سعید کرجی ++ وزن داشتند. 100 کیلوگرم به این مسابقات اعزام می شود.

اردوی تیم ملی پس از مسابقات سوپرلیگ جودو در ورزشگاه آزادی و اردوی تیم ملی امروز (جمعه) بسته شد. این تیم سال آینده 3 از فروردین به اردو می رود ، بنابراین آنها همچنان اعزام اردوها را به مسابقات آسیایی ادامه می دهند.

آرش میراسماعیلی ، رئیس فدراسیون جودو و نایب رئیس جودوی آسیای میانه ، دو روز قبل از شروع مسابقات در کنگره آسیا شرکت خواهد کرد.

در همین حال ، مریم بربات ، نماینده تیم ملی بانوان که در اردوی آماده سازی ملی در مشهد حضور داشت ، به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کمر ، فرصت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را از دست داد.

او قرار بود تنها نماینده زن در این مسابقات باشد اما به دلیل شدت نگرفتن مصدومیت به این مسابقات اعزام نمی شود.

طبق تقویم ، قرعه کشی در تاریخ 6 آوریل ساعت 3 بعدازظهر به وقت محلی انجام می شود. در تاریخ 6 آوریل جودوکاران در اوزان 60 و 66 پوند به مصاف هم می روند.

در 7 آوریل کلاس های وزن 73 و 81 پوند و در 7 آوریل مسابقات سه وزن در 90- ، 100- و 100+ کیلوگرم برگزار می شود. در تاریخ 10 آوریل ، پرونده این مسابقات با مسابقات گروهی بسته خواهد شد.

انتهای پیام