اقتصادی

رکورد تولید ۷ میلیون تختال و ۱۰ میلیون تن فولاد خام

خبر فوری / اصفهان فولاد ، مدیر عامل شرکت مبارکه ، با بیان اینکه قطار سریع السیر رکورد در این مجتمع بزرگ قابل توقف نیست گفت: بیش از 7 میلیون تن اسلب در سال و 10 میلیون تن لبیک گفت که رکورد تولید سایر فولاد خام در سال است . پرش تولید

حمیدرضا عظیمیان اعلام کرد که در آخرین ساعات سال 1399 به رکورد بزرگ دیگری دست یافته و اظهار داشت که شرکت فولاد مبارکه در آستانه ورود به قرن امید است و در آخرین ساعات سال ، دارای مشکلات و محدودیت های زیادی است. با وجود چهار مجازات و در خط مقدم تروریسم اقتصادی آمریكا ، كارستان با كمبود مجازاتها و تاجها و مواد اولیه و انرژی لازم ، در مقابل بادهای شدید حمله ، ركورد دیگری ثبت كرد ، لیاقت آنچه را كه انجام داد ، بود. آنگونه باش که امکان پذیر است.

وی افزود: فولاد مبارکه ثابت کرد که این کودک پشت انقلاب اسلامی امروز در صنعت و اقتصاد به شکوفایی کامل دست یافته است و تاریخ می تواند با عبور از حدود تولید و دستیابی به رکوردهای مختلف ، یکی پس از دیگری ایجاد کند.

به گزارش خبر فوری ، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت که در آخرین روزهای تولید گروه فولاد مبارکه به رکورد بیش از 7 میلیون تن در کارخانه اصلی و مادر فولاد مبارکه و 10 میلیون تن فولاد خام دست یافته است. سال “جهش تولید” نامگذاری شد. LeBec در قلب رهبر عالی بود و فولاد مبارکه فولاد یک بار دیگر فارغ از همه طرف ثابت کرد که هواداران دریا و کوه عزمی هستند و می توانند با تلاش خود سفیر باشند. امید در جامعه.

وی افزود: “کارکنان تخصصی گروه فولاد مبارکه از ابتدای سال جاری تصمیمی مضاعف گرفتند و با هم پیوستند تا سوابق پی در پی را با اعتقاد ملی ، پایداری و وحدت نشان دهند که غیر ممکن است و فولاد تا زمان آخرین روزهای مارس نام فولاد مرز باستانی و خار در چشم ستمکاران این پارچه بود.

عظیمیان همچنین با اشاره به جهش تولید بیشمار گروه فولاد مبارکه افزود: روزانه و ماهانه رکوردهایی را برای ثبت 140 کارخانه ذوب در روز در زمینه های ذوب فولاد و ذوب مداوم به جا گذاشت و رکورد بی سابقه 700 هزار و 165 تولید را ثبت کرد. تن گندله در زمینه آهن و فولاد ، رکورد تولید 1 میلیون و 372 هزار تن در سال در واحد پشت سر هم نورد سرد ، رکورد تولید 134 هزار تن در یک خط نورد دو قفسه ، بالاتر از رکورد سالانه 1 میلیون و 152 هزار تن در خرید کارخانه نورد خطوط و 123 هزار تن دما ، بیش از ظرفیت اسمی سالانه 5 میلیون تن تخته سنگ و ثبت پنج رکورد برای شش ماه متوالی در فولاد هرمزگان ، یک میلیون و 3 هزار تن رکورد تولید سالانه آهن اسفنجی. رکورد کیفیت 3٪ در واحد کاهش مستقیم مجتمع فولاد صبا است ، که از تولید گلوله 3 میلیون تنی فولاد سنگان پیشی می گیرد ، رکورد تولید ماهانه ورق های گالوانیزه توسط شرکت فولاد تراز چهارمحال و بختیاری و 18،549 تن با 98،325 تن تولید سنگ آهک دانه ای در Foolads Ful همچنین تولید ماهیانه آهن اسفنجی را در این شرکت ثبت می کند. Ed Sefiddasht ، حرکت 3 دیسک Amirkabir Steel کاشان و Methyl Steel و غیره 2 دیسک تنها گوشه ای از جهش تولید سال است.

وی تأکید کرد: “من به همه کسانی که با استقلال و آزادی این نظام مقدس به این موفقیت دست یافته اند و همه کسانی که به این لحظات شکوهمند متعهد هستند ، تبریک می گویم ؛ با افتخار و افتخار از تلاش همکارانم در گروه فولاد مبارکه می گویم و من از چشم اندازی که شرکت فولاد مبارکه برای خود تعیین کرده مطمئن هستم. شب سال نو نوید آینده بهتری را می دهد و سال 1400 سال تمام اراده های فولاد و فولاد مبارک است.

انتهای پیام