اخبار ورزشی

۲ طلای خرم دل و اسماعیل نژاد در کشتی آزاد نوجوانان جهان/ پایان کار ایران با ۳ طلا و یک برنز

در مسابقات جهانی 2021 در ایران ، تیم ملی کشتی فرنگی جوانان 3 عنوان طلا ، یک برنز و دو عنوان پنجمی کسب کرد.

به گزارش خبر فوری ، در آخرین روز مسابقات جهانی کشتی فرنگی نوجوانان در بوداپست مجارستان.
علی خرمدل در 51 کیلو و سید حسن اسماعیل نژاد در 71 کیلو مدال طلا را از آن خود کردند.

در رده 51 پوندی ، علی خرمدل در فینال 2 بر صفر نودریب ازبکستان را شکست داد و مدال طلای جامازاناروف را از آن خود کرد.

خرم دل در دور اول برابر Adrien Sikura لهستانی در 10 دقیقه و 10 ثانیه با نتیجه 10 بر 0 پیروز شد. سپس ممدوف از آذربایجان با نتیجه 10-0 پیروز شد و به فینال مسابقات راه یافت. خرم دل برای صعود مقابل شیراگ هند به فینال رفت و در نهایت با نتیجه 6-0 پیروز شد و به فینال رسید.

در وزن 71 پوند ، سید حسن اسماعیل نژاد در دیدار نهایی مقابل احمد موسیف روسی به شکست رسید که در نهایت 3 بر یک پیروز شد و به مدال طلا رسید.

اسماعیل نژاد قبلاً در اولین دیدار مقابل جورجی ناتوبیزه گرجستان با نتیجه قاطع 12-2 پیروز شده بود. کوگیومتسیدیس یونان نیز در مرحله یک هشتم نهایی در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه 10-0 پیروز شد. اسماعیل نژاد مقابل رائول کازو ایتالیایی قرار گرفت و با برتری 5-3 به فینال راه یافت. در نیمه نهایی ، اسماعیل نژاد همچنین یارخان بکجالتانوف از قزاقستان را با نتیجه 5 بر یک شکست داد و فینالیست شد.

با این وجود ، در وزن 60 پوند ، محمدرضا در جدول رده بندی مقابل ابراهیم اف از آذربایجان با نتیجه 7 بر 6 به شاکری باخت ، با 5 ثانیه مانده به فینال 7 بر 6 بود و پنجم شد.

شاکر پیش از این در دور نخست در یک مبارزه سخت مقابل Dalkat عبدالغدیروف روسی 7 بر 6 پیروز شد و به یک چهارم نهایی صعود کرد. در این مرحله ، سینگ به مصاف هند جاسکاران رفت و در نهایت با نتیجه 6 بر 2 مغلوب حریف هندی شد که به فینال راه یافت ، زیرا شاکری برای کسب مدال برنز راهی تیم بازنده شد. وی در این مرحله حریفان خود مولداوی و جورجیا را شکست داد و راهی دیدار رده بندی شد.
بدین ترتیب تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران در علی خرمدل در 51 سال ، سید حسن اسماعیل نژاد در 71 کیلوگرم در امیر رضا معصومی در 110 کیلوگرم ، مدال برنز در علی رضایی در 65 کیلوگرم و شهداد خسروی در دو پنجم 55 و محمدرضا شاکری 3 مدال طلا کسب کردند. در کار این مسابقات 60 کیلوگرم به پایان رسید.
حسین احمدی در 45 ، علی یحیی پور در 48 ، مجید باقری در 80 و ابوالفضل یاراحمدی در 92 کیلوگرم از این رقابت ها خارج شدند.
انتهای پیام