اقتصادی

امکان موزه‌گردی مجازی فراهم شد

به گفته مدیر موزه ارتباطات ، علاقه مندان برای بازدید می توانند با مراجعه به صفحه شرکت ملی پست در وب سایت آپارات و هر روز از ساعت 14 تا 15 به جستجوی بازدید کننده موزه مجازی بپردازند.

حسن عمیدی ​​در مصاحبه با خبر فوری اظهار داشت: موزه ارتباطات زه ، زیرمجموعه شرکت ملی پست ، سال گذشته ، همراه با شیوع ویروس کرونا در کشور ، مطابق با مأموریت کلی آن بود. در آوریل 2016 ، برای اولین بار میزبان یک موزه مجازی یا پخش مستقیم یا پخش مستقیم در 13 موزه در آپارات و اینستاگرام بودیم. همچنین امسال به دلیل اینکه بسیاری از مردم به موزه ها و اماکن تاریخی دسترسی ندارند ، موزه ارتباطات با همکاری کمیسیون ملی موزه های ایران (ICOM) تورهای مجازی موزه های بازدید شده در سال گذشته را آغاز کرد و این موزه سال گذشته پخش مستقیم داشت. . آنها شرکت نکردند.

وی با بیان اینکه در سال جاری توجه ویژه ای به موزه ها یا موزه های خصوصی که سال گذشته تعطیل شده اند ، توجه شده است ، افزود: برنامه این تور مجازی در فروردین 4 موزه ملی ایران و فروردین کاخ گلستان 5 ، 6 فروردین آغاز شده است. کاخ موزه نیاوران ، روز 8 موزه ارمنستان و موزه پمپ بنزین ، روز 9 موزه دینی موزه امام علی ، روز 10 موزه شیشه ، روز 11 سیمین. و خانه موزه جلال ، روز دوازدهم موزه صلح ، و خانه موزه شریعتی و روز سیزدهم طبیعت به صورت زنده از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان پخش می شود.

رئیس موزه ارتباطات همچنین اظهار داشت: 27 آوریل به دلیل اینکه روز هنرهای نمایشی است و ما در مجموعه نیاوران هستیم ، پس از پخش و پخش زنده کاخ نیاوران ، به فرهنگسرای نیاوران می رویم و اجرای زنده تئاتر داریم. ” مردم همچنین می توانند در فضای باز کاخ نیاوران باشند و این اجراها را تماشا کنند.

عمیدی ​​گفت: “همه این بازدیدها رایگان است.” با دسترسی به وب سایت دستگاه ، مردم می توانند صفحه شرکت ملی پست و موزه مجازی را جستجو کنند و هر روز از ساعت 14 تا 3 به طور مستقیم از موزه ها بازدید کنند. همچنین مکانی برای پرسش و پاسخ در سایت دستگاه وجود دارد ، جایی که آنها می توانند س aboutالاتی در مورد موزه بپرسند تا کسی که درباره موزه توضیح می دهد نیز بتواند به این س answerالات پاسخ دهد. چند ساعت بعد از پخش مستقیم ، ویدئویی از وی در سایت بارگذاری می شود ، جایی که افراد هر زمان که بخواهند می توانند تور موزه مجازی را تماشا کنند.

انتهای پیام