اقتصادی

استاندار بوشهر خواستار تسریع در راه‌اندازی پروژه‌های آب‌شیرین‌کن شد

خبر فوری / بوشهر استاندار بوشهر گفت که پروژه های آب شیرین کن در “شهرها و شهرهای مختلف استان بوشهر” در حال اجرا است و خواستار سرعت در اجرای این پروژه ها شد.

عبدالکریم گراوند در بررسی روند اجرای پروژه شیرین سازی آب دریا در روستاهای شیف و هلیله در بندر بوشهر با اشاره به اینکه توجه ویژه ای به پروژه های آبرسانی شده است اظهار داشت: نمی توان آن را رها کرد.

زمستان سال گذشته باران بر منابع آب زیرزمینی ، رودخانه ها و چاه های آب تأثیر گذاشت ، وی اظهار داشت: بیشتر منابع آب آشامیدنی در استان بوشهر در استان های دیگر است و از این نظر فعالیت شرکت آب و فاضلاب استان حمل و نقل و تأمین آب شهرها است. و شهرها ستودنی است.

استاندار بوشهر اجرای طرح شیرین سازی آب دریا را از مهمترین پروژه های تأمین آب آشامیدنی استان عنوان و تصریح کرد: در همین راستا پروژه های شیرین سازی در شهرها و شهرستانهای مختلف استان در حال اجرا است.

گراوند در مورد اجرای پروژه های نمک زدایی در شهرهای بندری شیف ، هلیله و بوشهر خواستار سرعت اجرای این پروژه شد و گفت: “با توجه به تعهد پیمانکاران و سرمایه گذاران پروژه شیرین سازی ، فاز اول این پروژه ها در نیمه اول امسال.

وی با تأکید بر مدیریت مصرف آب در تابستان گفت: مشارکت مردم در همه بخشها قابل تحسین است و تعامل مردم در مدیریت مصرف آب مهم و ضروری است.

انتهای پیام