اخبار عمومیکسب و کار خبر فوری

چگونه در اینستاگرام ادمین حرفه ای شویم؟

چگونه ادمین اینستا شویم یکی از سوال هایی است که این روزها زیاد به گوشمان می خورد. با گسترش اینترنت و شبکه های مجازی کسب و کارهای اینترنتی بسیار محبوب شده اند. دیگر مردم زمان طولانی را برای خریدهای حضوری صرف نمی کنند و خیلی راحت در حالی که در خانه نشسته و چای یا قهوه شان را می نوشند سفارش خود را قطعی کرده و سپس آن را درب منزل تحویل میگیرند.

در این میان اینستاگرام یکی از محبوب ترین پلتفرم ها برای راه اندازی بیزینس های آنلاین است. به تبع ایجاد این کسب و کارهای جدید موقعیت های شغلی جدیدی هم به وجود آورده است که ادمین اینستاگرام یکی از آنها است. با توجه به آن که این شغل می تواند هم به صورت حضوری و بیشتر به صورت دورکاری انجام شود میتوان آن را یک شغل ایده آل برای بسیاری از افراد به شمار آورد.به همین علت هم هست که سوال چگونه ادمین اینستا شویم را به وفور می شنویم یا پایین پست های افرادی که در زمینه سوشال مدیا فعالیت می کنند می بینیم. برای همین هم در این مطلب تصمیم گرفتیم به این سوال پرتکرار چگونه ادمین اینستا شویم جواب دهیم تا بتوانیم به شما کمکی کرده باشیم. در ادامه با ما همراه شوید تا به این که چگونه ادمین یک پیج در اینستا شویم بپردازیم.

How to become a professional admin on Instagram?

پاسخ به یک سوال پرتکرار: چگونه ادمین اینستا شویم؟

ما در مطلبی جداگانه 14 تا از وظایفی که از ادمین اینستاگرامی باید بلد باشد را آورده ایم و نحوه خرید ریچ و ایمپرشن اینستاگرام، اگر شما هم کنجکاوید با این وظایف آشنا شوید به سایت ما مراجعه کنید.از پاسخگویی به کاربران و مخاطبان گرفته تا تولید محتوا و انجام تبلیغات همگی وظایف یک ادمین هستند. اما سوالی که وجود دارد این است که چگونه ادمین اینستا شویم؟ برای این کار یک راه اصولی و درست وجود دارد و آن هم آموزش دیدن است. این آموزش دیدن برای چگونه ادمین اینستا شویم می تواند به صورت آنلاین، مجازی، به کمک فیلم و ویدیوهای آموزشی و … باشد. نخستین منبع مناسب و پر محتوایی که برای این کار میتوانید از آن استفاده کنید یوتیوب است.

هر آموزشی که بخواهید در این دریای اطلاعات موجود است و تنها کاری که کافی است انجام دهید سرچ کردن و پیدا کردن آنهاست. قطعا برای اینکه ببینیم چگونه ادمین پیج اینستاگرام شویم هم آموزش های بسیاری در این پلتفرم موجود است که شما می توانید از آنها استفاده کنید. نکته ای که در این زمینه وجود دارد این است که ممکن است آموزشهای خوبی که در یوتیوب هستند به زبان انگلیسی باشند. پس دانستن زبان انگلیسی مثل همیشه یکی از واجبات آموزش دیدن به صورت خودآموز (Self-Study) است.

علاوه بر یوتیوب سایت های دیگری هم هستند که شما میتوانید آموزش های چگونه ادمین اینستا شویم را از آنها دریافت کنید. تنها چیزی که لازم است تسلط به گوگل کردن و داشتن پشتکار است. لازم به ذکر هست ما آموزشی کاربردی همراه با ویدیو یک ساعته به صورت خلاصه و مفید به پرداخته ایم، برای دسترسی به آموزش روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

آموزش دیدن برای ادمینی اینستاگرام به وسیله متخصصان سوشال مدیا

در بخش قبلی گفتیم که خودآموزی و استفاده از منابع مختلف مانند یوتیوب می تواند به شما کمک کند تا با اصول ادمین شدن آشنا شده و بتوانید در این زمینه اطلاعات لازم را کسب کرده و آموزش ببینید و سپس کار خود را آغاز کنید. اما ممکن است شما از آن دسته افرادی باشید که خوداموزی را دوست نداشته و یا با آن ارتباط خوبی نمی گیرند.

لذا این سوال مطرح می شود که علاوه بر خودآموزی آیا راهکارهای دیگری هم برای چگونه ادمین اینستا شویم وجود دارد؟ پاسخ به این سوال مثبت است. همانطور که در ابتدای این مطلب هم گفتیم با توجه به گسترش روزافزون نفوذ اینترنت در زندگی های ما موقعیت های شغلی جدیدی به وجود آمده اند. یکی از این مشاغل را می توان متخصصان شبکه های اجتماعی و سوشال مدیا معرفی کرد.

افرادی که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند به آموزش جنبه های مختلف اینستاگرام از تولید محتوا گرفته تا آنالیز و تحلیل آن و همچنین بازاریابی و به طور کلی مدیریت یک پیج اینستاگرامی می پردازند و به شما تمامی این موارد را آموزش می دهند. این آموزش ها هم می تواند به صورت حضوری و هم به شکل آنلاین و وبیناری انجام شود. گاها حتی فیلم های این کلاس ها و آموزش ها نیز ضبط شده و برای افرادی که نمی توانند در دوره ها شرکت کنند عرضه می شود.

خرید پکیج های آموزش چگونه ادمین اینستا شویم؟ روش دیگر آموزش ادمین شدن در اینستاگرام

در بخش هایی قبلی چگونه ادمین اینستا شویم با هم دو روش آموزش ادمینی برای این فضا را دیده و مورد بررسی قرار دادیم. در این بخش هم به روش دیگر آموزش ادمینی در اینستاگرام می پردازیم و آن را مورد بررسی قرار می دهیم. روش دیگری که برای آموزش چگونه ادمین اینستا شویم وجود دارد استفاده از پکیج های آموزشی است.

پکیج های آموزشی در قالب فایل های ویدیویی و در مواقع نادرتر متنی تهیه شده و در اختیار علاقمندان قرار می گیرد. گاها این پکیج ها همان فیلم ها کلاس ها آموزشی است و در برخی موارد هم پکیج های آموزشی چگونه ادمین اینستا شویم به صورت انحصاری به عنوان یک پکیج تهیه شده و در اختیار افراد قرار می گیرد.در این پکیج ها به شما آموزش داده می شود که چگونه می توانید از پس وظیفه های مختلفی که برای یک ادمین اینستاگرام تعریف شده است بربیایید. وظایفی که بسیار متنوع بوده و برای هر پیج با پیج دیگر متفاوت است. در ادامه قصد داریم کمی هم در مورد این وظیفه هایی که بر عهده ادمین های اینستاگرامی قرار می گیرد صحبت کنیم، با ما همراه باشید.

وظایف یک ادمین اینستاگرام چیست؟

یکی از پاسخ هایی که می توان به سوال چگونه ادمین اینستا شویم داد وظيفه هایی است که برای یک ادمین مطرح می شود. به این شکل شما می توانید با مطالعه و کسب اطلاعات در مورد این وظایف متوجه شوید که آیا می توانید از پس این کار بر بیاید یا خیر. علاوه بر این، دانستن این وظیفه هایی که بر عهده یک ادمین اینستاگرام است به شما کمک می کند که بدانید برای ادمین شدن لازم است در چه زمینه هایی مهارت به دست آورید و چه آموزش هایی می تواند برای شما مفید واقع شود. تعدادی از وظیفه های ادمین های اینستاگرام در ادامه آورده شده اند:

  1. توانایی طراحی و ساخت یک حساب کاربری حرفه ای
  2. تولید محتوای خوب و با سطح کیفی بالا و انتشار آن در پیج
  3. شناخت جلوه های بصری و بکارگیری درست آنها
  4. پاسخگویی به مخاطبان
  5. آشنایی با اینستاگرام و استفاده از قابلیت های آن
  6. توانایی رشد و توسعه پیج و افزایش مخاطبان و بازدیدهای آن
  7. قابلیت آنالیز پیج

تنها به یک نکته دقت داشته باشید و آن هم این است که این وظایف ممکن است برای همه ادمین ها تعریف نشود و هر ادمین بسته به پیجی که در آن فعالیت می کند می تواند یک و یا چند مورد یا همه این کارها را بر عهده داشته باشد.در بخش بعدی چگونه ادمین اینستا شویم به بررسی ویژگی های یک ادمین خوب و حرفه ای می پردازیم، با ما همراه باشید.