اخبار سلامت

نگرانی از کاهش مقررات کرونایی در ایتالیا به رغم آمار بالای فوتی ها

مقامات ایتالیایی اعلام کرده اند که کاهش کرون در برخی مناطق کاهش می یابد ، زیرا تعداد کشته ها کاهش یافته است ، حتی اگر تعداد کشته ها زیاد باشد.

به گزارش خبر فوری ، وزارت بهداشت ایتالیا دیروز (جمعه) اعلام کرد که از روز دوشنبه به بعد در شش منطقه کشور بیماری عروق بیماری کرونا قلب کاهش خواهد یافت ، در حالی که تعداد مرگ و میرهای روزانه در سراسر کشور بیش از 400 مورد است که نگرانی های مربوط به سیاست های بهداشتی را مطرح می کند.

موارد جدید در ایتالیا در پنج روز گذشته در مقایسه با مدت مشابه هفته گذشته حدود 30 درصد کاهش یافته است و براساس موسسه ملی بهداشت ، شاخص انتقال موثر یا “R” از 0.98 به 0.92 رسیده است. “R” بیشتر از 1 نشانگر شیوع بالای عفونت است.

هنگامی که بسیاری از سایت های صنعتی شمالی تحت تأثیر اپیدمی از برش های بیماری کرونا خلاص شوند ، بالاترین سطح هشدار اینکه مردم فقط می توانند از خانه به محل کار ، مراقبت های بهداشتی یا موارد اضطراری بروند به سه سطح کاهش می یابد. محدودیت ها برای مشاغل و مسافرت های کمتر اعمال می شوند.

با این حال ، انستیتوهای ملی بهداشت ایتالیا اعلام کرده اند که سیستم بهداشتی و واحد مراقبت ویژه بیمارستان تحت فشار هستند و تعداد مرگ های روزانه در حال افزایش است.

انتهای پیام