اقتصادی

لزوم تعیین‌تکلیف پروژه‌های مسکن آنلاین

خبر فوری / بوشهر استاندار بوشهر با اشاره به لزوم تعیین نقش پروژه های مسکن آنلاین گفت: تسریع در اجرای پروژه های مسکن آنلاین در شهرهای مختلف استان بر اساس تقویم مورد تأکید است.

آنها در شورای تأمین مسکن زمینی عبدالکریم و ستاد اقامتگاه بازسازی استان بوشهر بر تسریع پروژه های مسکن در شهرهای مختلف استان آنلاین تأکید کردند و گفتند: مسئولان مسکن آنلاین در استان بوشهر باید بقیه پروژه ها را در اسرع وقت به اتمام برسانند.

وی با تأکید بر بسته شدن پرونده مسکن آنلاین در استان بوشهر گفت: همکاری آژانس مسئول پروژه مسکن آنلاین استان بوشهر در سال جاری پیگیری و تکمیل و تحویل داده می شود.

استاندار بوشهر پروژه مسکن آنلاین پرگان برازجان را هدایت کرد و اظهار داشت: برای تسریع در اتمام این پروژه ، همکاری و مشارکت کلیه دستگاه های اجرایی لازم مورد نیاز است و برای دستیابی به هماهنگی بیشتر ، جلسه تخصصی مورد نیاز است. با متقاضیان

گراوند تسریع در اتمام پروژه های مسکن آنلاین را با همکاری دستگاه های اجرایی مختلف از جمله اداره کل مالیات ، راه و شهرسازی ، شرکت توزیع آب و فاضلاب و برق ضروری دانست. واحدهای مسکونی را کامل کرده و به متقاضیان تحویل دهید و حداقل اشتغال مجاز نیست.

وی در خصوص اجرای پروژه های مسکن در شهر جدید عالیشهر اظهار داشت: توسعه پروژه های زیربنایی در شهر جدید عالیشهر باید در اولویت باشد و حمایت های لازم از سوی مسئولان در حال بررسی است.

یک مقام ارشد دولت در استان بوشهر به زیرساخت های ورزشی ، بهداشتی و فرهنگی و پروژه های فرهنگی و آموزشی علیشهر اشاره کرد و گفت: برای اینکه آلیاشهر از رونق بیشتری برخوردار باشد ، باید تکمیل یک برنامه جامع مراقبت های بهداشتی ، که یکی از خواسته های مردم زندگی است ، تسریع شود. این یک شهر جدید است.

گراوند با بیان اینکه کارهای خوبی در زمینه فضاهای آموزشی در عالیشهر انجام شده است ، به اجرای برنامه اقدام ملی مسکن اشاره کرد و گفت: اجرای برنامه اقدام ملی مسکن باید با جدیت و با تعامل مناسب مدیران دنبال شود.

وی با تأکید بر حمایت دستگاه های متولی در اجرای برنامه اقدام ملی مسکن اظهار داشت: باید در این زمینه هرچه سریعتر مجوزها داده شود و نظارت به شرح زیر باشد ، زیرا شاهد مشکلات مکرر مسکن نیستیم.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه 16 پروژه برای اجرای بازآفرینی شهری توسعه یافته است ، افزود: 5.9 میلیارد تومان سهم شرکت بازآفرینی شهری است که باید این پروژه ها با سرعت بیشتری پیگیری شود.

انتهای پیام