اقتصادی

پیگیری طرح توسعه فاز ۲ منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر

خبر فوری / خوزستان مدیرکل پتروشیمی ماهشهر سازمان منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر از ادامه طرح توسعه فاز دوم منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر خبر داد.

سید امید شهیدینی امروز (12 مه) در کنار دیدار خود با معاون وزیر نفت ماهشاه به خبرنگاران گفت: در جلسه ای با معاون وزیر نفت پس از سفر دو روزه به ماهشاه ، ما در مورد آخرین اقدامات و فعالیت های منطقه گزارش دادیم سازمان.

به گزارش خبر فوری ، وی افزود: این گزارش بخش سرمایه گذاری و حوزه های ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر را که به سرمایه گذاران ارائه می شود شرح داد.

شهیدینی گفت: در بخش سرمایه گذاری در حال حاضر 111 واحد فعال در حال فعالیت داریم و 44 واحد در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر در حال ساخت است. امیدواریم با راه اندازی این پروژه ها شاهد تنوع مناسب محصول در منطقه باشیم.

مدیرکل منطقه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر افزود: در پنج منطقه منطقه ویژه زمین خالی برای پروژه های جدید نداریم ، بنابراین در حال برنامه ریزی جدی برای مرحله دوم منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر هستیم.

به گزارش خبر فوری ، بهزاد محمدی معاون وزیر نفت دیروز و امروز از مجتمع و پروژه های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر بازدید کرد و مشکلات این بخشها را مورد بررسی قرار داد.

انتهای پیام