اخبار جامعه

حل مشکلات کولبران اجرای صحیح آیین نامه ساماندهی مبادله در بازارچه های مرزی

معاون وزیر اقتصاد تسهیل در اجرای صحیح مقررات مبادله ای در بازارهای مرزی غیررسمی را کلید حل مشکلات کولبران دانست و گفت: توسعه اشتغال پایدار و بهبود زندگی مرزنشینان نیز مشوقی برای تأمین پروژه های سرمایه ای است.

به گزارش خبر فوری ، بابک معاون وزیر اقتصاد در دین پرست و دبیر شورای توسعه شرق و غرب و امنیت پایدار با هدف ایجاد آخرین مقررات مربوط به سازماندهی تجارت در بازارهای مرزی غیررسمی (معروف به کیسه گذاری) است. پولوه در لیست مرزی شهر نوسود بود. وی پس از یک جلسه مودبانه با مرزنشینان در یک جلسه دو ساعته ، گفت: اجرای مقررات و حل مشکلات کولبران وزیر کشور بر ایجاد اشتغال پایدار و بهبود شرایط زندگی مرزنشینان تأکید کرد و بنابراین مشکلات میدانی را شبانه ادامه دهید. ما انجام دادیم.

وی افزود: براساس تصمیمات اتخاذ شده و دستور وزیر کشور ، ما وظیفه و وظیفه داریم علاوه بر تلفیق امکانات و ظرفیت ها ، هماهنگی بین دستگاه های اجرایی با سازماندهی مستقیم فعالیت های کولبران ایجاد کنیم ؛ “تمام موارد موارد مربوط به مأموریت های وزارت کشور و انجام یک مسیر روشن برای ادامه این مهم در دولت بعدی.

معاون وزیر اقتصاد گفت: در سال های اخیر دولت تصمیمات مهمی را برای بهبود معیشت جمعیت مرزی و ایجاد اشتغال پایدار اعلام کرده است و اختصاص 42 میلیارد ریال گام مهمی در سازماندهی اصطلاحاً سودهای تجاری است. دلایل عدم استفاده از این شرایط باید با توجه به وضعیت فعلی فعالیتهای مرزی Colbran بررسی شود و باید علت افزایش ظرفیت را براساس ماده 9 نامه پذیرش و اطلاعیه مربوطه تعیین کرد. خانه های مرزی حداکثر تا 28 کرور برای استفاده در کاهش سود تجاری ماهانه. از تمام صورت استفاده نشده است.

دبیر شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب ، اظهار داشت که آموزش قطعاً می تواند روش خوبی برای ایجاد قوانین حاکم بر تجارت در بازارهای مرزی غیررسمی (به نام کیف) و به نفع خانواده های مرزی باشد. حمایت دولت وی خاطرنشان کرد که اجرای صحیح اساسنامه کلید اصلی حل مشکلات کولبرن است. با ارائه مشوق های مناسب برای حل مسائل شهروندان و همکاری با سازمان های دیگر ، می توانیم فعالیت های غیرقانونی و فعالیت های قانونی را در Colbranes محدود کنیم. پشتیبانی ارائه شده ، از جمله تخفیف. سود تجاری بیشتر از هر زمان دیگری بدهید.

در این جلسه دین پرست ضمن تأکید بر گزارش های هفتگی درخواستی دستگاه های اجرایی ، با هدف دریافت اطلاعات دقیق و موثق ، زمینه ای را برای انجام اقدامات مناسب جهت ارتقا سطح زندگی مرزنشینان فراهم آورد ، گفت: به طور مستقیم و مستقیم در مورد مشکلات کولبران برای بررسی چرایی ، گزارش در مورد مقررات مصوب کمیته. از چهار سال گذشته ، دولت کالاهایی را به صورت جمع شونده ، خارج از مناطق اعلام شده و تصویب شده ، وارد می کند و امکانات و معافیت های مهم را مشخص می کند.

معاون هماهنگی اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور در جلسه صبح امروز در لیست مرز نوسود تأکید کرد: آیا خانواده های مرزی این فرصت را دارند که مشوق ها و برنامه های حمایتی داشته باشند؟

دین پرست اضافه کرد: همانطور که در جلسه شب تصویب شد ، گزارش هایی در مورد دلایل عدم تمیز بودن انبارها ، بازارها و مشکلات موجود به همراه شرایط همکاری بهداشتی و قرنطینه در مرزهای استان تهیه می شود ، این موانع را به زودی حل کنید ممکن است “

دبیر شورای توسعه شرق و غرب و امنیت پایدار ، و یادآوری کرد که توسعه اقتصاد مرزی ، بهبود شرایط زندگی جمعیت مرزی و اشتغال پایدار اهداف دولت برای استان های مرزی است. وی گفت: “ما همچنین توانایی های اقتصادی شهرهای پاوه و ثلاث باباجانی را مورد بررسی و شمارش قرار داده ایم و در بقیه زمان ، طرحی با مطالعه امکان سنجی مناسب برای ایجاد مشوق های سرمایه گذاری با هدف گسترش اشتغال پایدار در ظرفیت های اقتصادی ، به ویژه پروژه های گلخانه ای مصوب. “و ما این کار را خواهیم کرد.

براساس پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور ؛ استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت حدود 21000 خانوار دارد. این استان دارای پنج مرز رسمی ، بازار و 371 کیلومتر مرز مشترک با عراق است.

انتهای پیام